Raar, maar er zijn altijd gekken die zich niet kunnen inhouden. Zonde vind ik dat, ik heb nooit de behoefte om iemand op zijn bek te slaan omdat hij voor een andere club juicht.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Dortmund VS Schalke plaatsen ze zelfs hekken rondom het uitvak. Doen ze bij andere tegenstanders echt niet. Is al diverse malen flink uit de hand gelopen.
Ik heb het aanstaan op de tv en darts op de computer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met werken en moet morgen nog hele dag, als ik nu jupiler league voetbal ga kijken overleef ik het weekend niet
quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het aanstaan op de tv en darts op de computer.
Al zal je dat ook niks vinden
Nee, ik ook niet hoor. Snap die gedachtegang echt niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, maar er zijn altijd gekken die zich niet kunnen inhouden. Zonde vind ik dat, ik heb nooit de behoefte om iemand op zijn bek te slaan omdat hij voor een andere club juicht.
Misschien zet ik zo de eerste aflevering aan jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders moet je maar aan Westworld beginnen.
Nu snap ik veel uitspattingen van agressie niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor. Snap die gedachtegang echt niet.
Gewoon meteen afkijken dit weekend.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien zet ik zo de eerste aflevering aan ja
ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu snap ik veel uitspattingen van agressie niet.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haags, is het je hobby om mensen te irriteren?
?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan non-stop?
ja, maar dat was niet omdat ik dat zelf wilde. Zou er zelf ook niet voor kiezenmquote:
Wel gewonnen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, maar dat was niet omdat ik dat zelf wilde. Zou er zelf ook niet voor kiezenm
Jazeker, al wist ik vaak niet waar ik al die mensen van herkende.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga hem aanzetten Jr, ben benieuwd
Naast Hopkins sowieso veel bekende acteurs zie ik al
Ja, gaat me te snel man daar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DRT / [PDC WK 2017 LIVE] Voorronde & eerste ronde #10 Oh Michael van Gerwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |