Leerdamgodquote:Op zondag 18 december 2016 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch weer belangrijk met een goal en een assist. Heb alleen de 1-0 en 2-1 gezien. Die backs van Vitesse waren wel treurig.
Je ziet ze helaas weinig meer, die echt goede vleugelspelers. Ik heb ook geen idee wie Ajax moet gaan halen ervoor, die Larsson ben ik nog niet van overtuigd.quote:Op zondag 18 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ook . Terwijl dat op zich juist een redelijk eenvoudige rol is. Man passeren en fatsoenlijke voorzet geven.
Die homootjes willen constant naar binnen trekken voor eigen succes.
KAUAIquote:
En Liverpool is altijd chokegenotquote:Op zondag 18 december 2016 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die worden fluitend kampioen. City speelt ook maar matig.
City heeft nog te veel werk te verzetten qua spel en defensieve setting. Maar dat is geen schande gezien het materiaal achterin. Voorin is het probleem niet echt te vinden want er wordt een shitload kansen gecreëerd. Afwerken is het enige probleem.quote:Op zondag 18 december 2016 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die worden fluitend kampioen. City speelt ook maar matig.
Arsenal wordt nooit meer kampioen zolang Wenger er zitquote:Op zondag 18 december 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Liverpool is altijd chokegenot
Arsenal gaat dat ook wel doen
Denk eerder geen zelfkennis. Zijn maar weinig links of rechtbuitens met veel scorend vermogen. Ja Messi en CR7, zelfs zo'n Hazard kan 10x beter bal voor slingeren in de hoop dat Costa daar staat dan zelf op goal schieten.quote:
Younes heeft een zeer goede passeerbeweging maar gewoon geen vervolgactie. Nu is het wel te snappen waarom Gladbach hem zo makkelijk liet gaan.quote:Op zondag 18 december 2016 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk eerder geen zelfkennis. Zijn maar weinig links of rechtbuitens met veel scorend vermogen. Ja Messi en CR7, zelfs zo'n Hazard kan 10x beter bal voor slingeren in de hoop dat Costa daar staat dan zelf op goal schieten.
Liverpool wordt ook nooit meer kampioen.quote:Op zondag 18 december 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arsenal wordt nooit meer kampioen zolang Wenger er zit
Ja klopt! Gaat goed hoor, niet zo veel bijzonders. Bezig met eerste jaar van m'n studie nuquote:Op zondag 18 december 2016 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
KAUAIomg lang niet gesproken
how are you?
Hij heeft soms nog best een aardig schot, dat heeft hij wel laten zien. Maar dat doet hij veel te weinig, en hij kan ook gewoon niet schakelen in een actie dat hij hem af moet geven. Als hij eenmaal naar binnen aan het wandelen is blijft hij zoeken naar dat schot ipv iemand goed aanspelen.quote:Op zondag 18 december 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die schoten van Younes ook, zo slap alsof een kleuter van twee er tegenaan schopt.
Tegen Standard of was het Twente gaf hij nog wel een oké steekpass op Cassierra.quote:Op zondag 18 december 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft soms nog best een aardig schot, dat heeft hij wel laten zien. Maar dat doet hij veel te weinig, en hij kan ook gewoon niet schakelen in een actie dat hij hem af moet geven. Als hij eenmaal naar binnen aan het wandelen is blijft hij zoeken naar dat schot ipv iemand goed aanspelen.
Welke studie doe je? Geneeskunde toch?quote:
Hij kan het wel als hij het van tevoren heeft bedacht.quote:Op zondag 18 december 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Standard of was het Twente gaf hij nog wel een oké steekpass op Cassierra.
Goed gequote dit.quote:Op zondag 18 december 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke studie doe je? Geneeskunde toch?
Yesquote:Op zondag 18 december 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke studie doe je? Geneeskunde toch?
Netjes netjes. Moeilijk of valt het mee?quote:Op zondag 18 december 2016 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Yes
Had vrijdag m'n derde tentamen, wel gehaald denk ik. Jij aan het werk nu of?
Eerste jaar studie is meestal wel wat bijzonders haha. Voor mij welquote:Op zondag 18 december 2016 00:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja klopt! Gaat goed hoor, niet zo veel bijzonders. Bezig met eerste jaar van m'n studie nu
En hoe is het met jou?
Ik vind het vooral echt veel stof, moet daar nog wel aan wennen qua plannen enzo. Toch meer zelfstudie dan ik altijd van de middelbare gewend was natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes netjes. Moeilijk of valt het mee?
Ja ik ben inmiddels alweer half jaartje ongeveer bezig
quote:Op zondag 18 december 2016 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Yes
Had vrijdag m'n derde tentamen, wel gehaald denk ik. Jij aan het werk nu of?
Wat een leuke smalltalk jongens.quote:Op zondag 18 december 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes netjes. Moeilijk of valt het mee?
Ja ik ben inmiddels alweer half jaartje ongeveer bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |