Wat voor tat?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
heb opeens flashback naar een droom ie ik heb gehad.
dacht srs dat ie real was werd gek ging mezelf nachecken toen ik wakker werd.
had gedroomd dat ik drunk was en zomaar tat had genomen en mn moeder toen boos op me werd
dromenvanger hahahaquote:
Neequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef wickedmen het volgende:
Zal ik mijn telefoon gewoon uit het raam gooien en dan nieuwe vragen
Kan ik jou alles vragen? Dan word jij mijn persoonlijke zoskmachinequote:
Gooi jezelf ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef wickedmen het volgende:
Zal ik mijn telefoon gewoon uit het raam gooien en dan nieuwe vragen
letsbehonestquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
Mannen met hoesjes en/of witte Iphones vind ik sowieso fag. Je hebt ze ook nog met schouder- en/of nektasjes. Gewoon fag ook naar mijn mening.
Vragen kan altijdquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Kan ik jou alles vragen? Dan word jij mijn persoonlijke zoskmachine
Oh jeetje wat een belevenis zegquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
Beneden in de hal heeft men een Kerstboom en versiering neergezet, maar de stroom was niet volgens de regels, dus ik had tegen diverse buren gezegd die ermee bezig waren dat ik dat op me nam. Heb zat verlengsnoeren ed. Bleef er een haspel over. Laat ik niet beneden in de hal staan dus ik mee naar boven genomen en aan diverse buren netjes gemeld dat de eigenaar 'm bij me op kon halen. Geen idee van wie 'ie was.
Net dus een ouwe vent, zwaar agressief dat ik met m'n klauwen van z'n spullen af moet blijven dit dat. Ik kijk 'm zo aan:'Wilt u alstublieft weggaan?' Rooie harses en naar me wijzen.
Maargoed, even een cricketbat uit de berging gepakt en naast de deur gezet. Wat een debiel zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |