Tsjonge jonge.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:46 schreef Oberkullie het volgende:
Anne Frank mogelijk toch niet verraden
http://www.parool.nl/amst(...)t-verraden~a4435839/
Plottwist

Dat ze verraden is zorgde wel voor een beter verhaalquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:46 schreef Oberkullie het volgende:
Anne Frank mogelijk toch niet verraden
http://www.parool.nl/amst(...)t-verraden~a4435839/
Plottwist

Nicequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Strand en omgeving zijn chilll dus geen zorgenen een uurtje reizen wel als de omstandigheden gunstig zijn. Kom naar Israel en geniet, je hebt niets te vrezen

Al kaasknabbels gegeten?quote:

Kom we gaan chili cheese nuggets halenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:42 schreef Amarantha het volgende:
Wie komt mij even zak chips brengen.

Die zijn echt goorquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan chili cheese nuggets halen

Israel ja, maar met zo een naam ben je in de West Bank niet veiligquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat??
Ik zou eerder denken dat je met een naam als Ben Gurion (pun intended) zo binnenkomt.
weetnie eig, maar als er geen reden is om jou te verdenken (denk bijv. aan stamps van bepaalde Arabische landen) dan kom je gewoon zonder problemen langs de beveiligingquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat ze op Ben Gurion met een schaal werken qua hoe verdacht je bent? 1 en 2 is alleen voor mensen uit Israël, 3 is veilig, 4 is lichtelijk verdacht, 5 is behoorlijk verdacht en 6 is code rood?

quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan chili cheese nuggets halen

Dat idd en dat is sws ver van jouw geplande bestemmingenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice
Vrees ook niet echt hoor. Je weet gewoon welke regio's je moet vermijden. O.a. Gaza. En grenzen met Syrië en Libanon.

echt een nepmoslim jij, palestina israel noemen...quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef Fushia2 het volgende:
Als ik naar Israel ga kom ik nooit meer andere landen binnen

Heb je haar weer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
echt een nepmoslim jij, palestina israel noemen...

Wou een trip naar Iran maken toen ik een nieuw NLs paspoort kreeg, al die bijlagen zo lekkerblank leeg maar nu moet ik weer 10 jaar wachten of zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef Fushia2 het volgende:
Als ik naar Israel ga kom ik nooit meer andere landen binnen

Griep gaat rond hoorde ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:55 schreef supersof het volgende:
heb het gevoel dat ik weer ziek word

Mattie van me moest 3 langs de Amerikaanse ambassade voor interviews aangezien hij ooit in Teheran was geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:55 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wou een trip naar Iran maken toen ik een nieuw NLs paspoort kreeg, al die bijlagen zo lekkerblank leeg maar nu moet ik weer 10 jaar wachten of zo

x/10?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:51 schreef Fushia2 het volgende:
Zo, net 10 min met een Syrische vluchteling gesproken. Zo'n gesprekken geven een mens kracht.

Hmm oke.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Israel ja, maar met zo een naam ben je in de West Bank niet veilig
[..]
weetnie eig, maar als er geen reden is om jou te verdenken (denk bijv. aan stamps van bepaalde Arabische landen) dan kom je gewoon zonder problemen langs de beveiliging

Mhm ga waarsch volgend jaar naar Egypte maar wil ook nog wel een keer naar Israel toe...quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Israel ja, maar met zo een naam ben je in de West Bank niet veilig
[..]
weetnie eig, maar als er geen reden is om jou te verdenken (denk bijv. aan stamps van bepaalde Arabische landen) dan kom je gewoon zonder problemen langs de beveiliging

echt fakerd jijquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je haar weer.
Als je ooit in Israel was zonder geldige redenen kom je in veel moslim landen niet binnen.

Klopt, nog een weekje werken en dan een weekje vrij dus ik hoop dat het niet die week door zetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |