Dat had ik al gezegd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:38 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet genoeg in deze topics geweest
Bereid je dan maar vast voorquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat had ik al gezegd.
Dit jaar ga ik mijn leven beteren!
Het intro van Dichterbij dan Ooit vind ik ook wel prima.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eens, en Blauwe ruis is ook prima.
Dit begint ongeveer een kopie te worden van deze scene.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het intro van Dichterbij dan Ooit vind ik ook wel prima.
Ja, jammer dat ik altijd al heb geroepen dat het met die rijmelarij pas ernstig werd na de dood van die drummert.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit begint ongeveer een kopie te worden van deze scene.
Waarom is dat jammer?quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik altijd al heb geroepen dat het met die rijmelarij pas ernstig werd na de dood van die drummert.
Daardoor is het niet meer precies hetzelfdequote:
Sorry, moest even wat werkdingetjes doen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mij is het een aparte taal dat de mensen en cultuur weerspiegeld. De taal laat duidelijk zien hoe de mensen zijn, recht voor raap en toch vriendelijk. En er zitten toch een boel woorden tussen die typisch voor het oosten van het land zijn.
Mag je vinden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het wel een beetje smakeloos dat je een dode drummer de schuld geeft van de teloorgang van BLØF hoor.
Nou. Het is geen Led Zeppelin ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het wel een beetje smakeloos dat je een dode drummer de schuld geeft van de teloorgang van BLØF hoor.
Laten we daar allemaal heel blij om zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Nirvana is ook nooit meer geweest wat het was.
quote:
Laat me raden, deze moet er gewoon ook in?quote:
Nee Hemel Valt of Deurdonderen dacht ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar uhhhh, is pokemon nu de grootste strijger van dit jaar?
Nice.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:12 schreef Ferdo het volgende:
Pokémon op 232? Dat is toch een grap, hé?
Ohja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:36 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nee Hemel Valt of Deurdonderen dacht ik.
Tsja die Achterhoekers hebben flink gestemd blijkbaarquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja.
Nou, die zijn dus minimaal 1435 plekken gestegen. Ofwel, Deurdonderen staat ook gewoon bij de beste 400 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |