Ik verwacht Black wel in de top 10, ja. Denk ten koste van Child in Time, alhoewel ik dat zonde zou vinden. Denk niet dat Claudia het slachtoffer wordt. Laten we niet een te hoge pet op hebben van de smaak van de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 19 december 2016 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat Avond en Claudia wel wat gekelderd zijn en dat de top 10 ook een beetje verjongd is. Nieuw zenderprofiel en zo.
Het zou mij niets verbazen als platen die het op Radio 3 lijstjes goed doen nu in de Top 2000 top 10 staan. Smells like teen spirit en Black bijvoorbeeld.
Volgens de website van radio 2 om 16:20quote:Op maandag 19 december 2016 12:51 schreef PippenScottie het volgende:
17.20h wordt de lijst bekend gemaakt.
Meestal wel.quote:Op maandag 19 december 2016 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Krijgen we dan ook gelijk het tijdschema?
Vrouwen.quote:Op maandag 19 december 2016 16:47 schreef laxus13 het volgende:
Adele - When We Were Young de hoogste stijger van 1703 naar 144
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2016 16:47 schreef laxus13 het volgende:
Adele - When We Were Young de hoogste stijger van 1703 naar 144
![]()
![]()
Ik vind haar oprecht een geweldige zangeres, maar de overkill van haar nummers in de top 500 begint nu wel extreme vormen aan te nemen.quote:
Geen Backstreet Boysquote:Op maandag 19 december 2016 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Toen ze vorig jaar de lijsten van vrouwen en mannen vergeleken bleek dat er in de top 10 bij vrouwen alleen maar nummers van Adele en Marco Borsato stonden. Echt schokkend.
Die verraders hebben zich toen weer op de volgende hype gestort. Ik heb ze nooit laten vallen, omdat ik een man ben, en wel principes heb.quote:
Vrouwenstemrecht levert altijd gedonder op.quote:Op maandag 19 december 2016 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Toen ze vorig jaar de lijsten van vrouwen en mannen vergeleken bleek dat er in de top 10 bij vrouwen alleen maar nummers van Adele en Marco Borsato stonden. Echt schokkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |