bronquote:Een groepje van drie vrouwen heeft een jonge voetballer seksueel misbruikt nadat ze hem een grote hoeveelheid wodka hadden gegeven. De twintigers, die het hele gebeuren filmden, staan nu terecht voor de rechtbank van Preston.
Brogan Gillard (26), Paige Cunningham (22) en Shannon Jones (20) hadden de twintigjarige voetballer ontmoet tijdens een nachtje stappen. Niet veel later nodigden ze hem uit bij hen thuis.
De drie vrouwen uit de Engelse stad Barrow-in-Furness lieten de jongeman wodka drinken tot hij bewusteloos viel. Nadien begonnen ze hem één voor één seksueel te misbruiken op een vernederende manier, terwijl de anderen sensueel om hem heen dansten.
Het hele gebeuren - waarbij Gillard ook het haar van het slachtoffer helemaal afknipte - legden ze vast op video. Die beelden werden deze week tijdens de rechtszaak gebruikt als bewijsmateriaal.
De drie hebben intussen het misbruik bekend, maar pleitten onschuldig voor de aanklachten van seksueel misbruik met penetratie en het aanbrengen van lichamelijke letsels. Het slachtoffer - van wie de naam om juridische redenen niet bekendgemaakt wordt - weigerde te getuigen voor de rechtbank.
Volgende maand krijgen de vrouwen hun straf te horen.
Ik had ook net gedaan alsof ik bewusteloos was.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ben je alleen met drie vrouwen en dan ga je zoveel drinken dat je bewusteloos raakt, ik snap de twintigers van tegenwoordig niet meer zo.
Je hebt enorm veel wodka op in die situatie he.quote:
Misschien, maar ik zou wel uitgehaald hebben zodra ze zijn mijn haar gingen knippen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:56 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Ik had ook net gedaan alsof ik bewusteloos was.
Uhu, terwijl je laveloos op de grond ligt oid. Right...quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien, maar ik zou wel uitgehaald hebben zodra ze zijn mijn haar gingen knippen.
Zou ik ook nog mee kunnen levenquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien, maar ik zou wel uitgehaald hebben zodra ze zijn mijn haar gingen knippen.
Ze hebben ook wat in zijn hol gestoken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:46 schreef Hathor het volgende:
Op zich al een hele prestatie om sexueel nog uberhaupt wat te kunnen als je helemaal lam bent van de wodka. Dat hadden ze bij mij rustig kunnen proberen, maar ik denk dat mr Johnson geen krimp had gegeven.
Dat is echt gay zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben ook wat in zijn hol gestoken.
Ik denk ook niet dat hij iets gepresteerd heeft. De dames hebben hem gepenetreerd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:46 schreef Hathor het volgende:
Op zich al een hele prestatie om sexueel nog uberhaupt wat te kunnen als je helemaal lam bent van de wodka. Dat hadden ze bij mij rustig kunnen proberen, maar ik denk dat mr Johnson geen krimp had gegeven.
Oh ja haha overheen gelezen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:15 schreef mootie het volgende:
[..]
De twintigjarige voetballer is hoogstwaarschijnlijk 20.
Oww...das weer minder dan. Maar goed, hij was blijkbaar helemaal "out" door die wodka, dus hij zal er weinig van gemerkt hebben. Hij zal waarschijnlijk alleen wat last hebben als ie nu een sliding maakt op het veld.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij iets gepresteerd heeft. De dames hebben hem gepenetreerd.
Ja? Jij vindt dit om te lachen ja? Lach je ook als er een meisje wordt gedrogeerd, verkracht en gemutileerd door 3 gasten die het vervolgens filmen?quote:
Nope... dan ben ik wel zo polcor om mijn giecheltje dicht te houden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja? Jij vindt dit om te lachen ja? Lach je ook als er een meisje wordt gedrogeerd, verkracht en gemutileerd door 3 gasten die het vervolgens filmen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |