Klopt je hebt gelijk. Dit was de halve tegen Visser. Tegen Dekker schijnt aardige pot geweest te zijn met wat gechoke van Dekker.quote:
Aha, wist ik niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was tot vorig jaar best of 7 legs geloof ik, nu best of 3 sets
Dat ik dit live mee heb mogen makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:30 schreef icloud het volgende:
Mijn officiele eerste post in dit forum.
Dan wordt het helemaal genietenquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:30 schreef icloud het volgende:
Is Cadby goed ja?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
A Lewis kan alvast gaan janken, koekoek
Er zijn ook mensen die juichen tegen Mark Oosterhuisquote:
Welkom.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:30 schreef icloud het volgende:
Lijkt me serieus wel iemand waarvan men straks gaat zeggen "dit is de ontdekking van het toernooi!!" terwijl letterlijk de hele dartswereld grote dingen van hem verwacht en hem al als groot talent ziet.quote:
Cadby is toch die arrogante klootzak van het jeugd wk? Met kilometersvet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
Cadby gaat A Lewis helemaal het stront voor de ogen gooien in ronde 2 koekoek
Deed dat geen zeer?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:30 schreef Poepz0r het volgende:
Neukte iedereen helemaal de moeder bij de jeugd toendertijd
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die juichen tegen Mark Oosterhuis
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Cadby is toch die arrogante klootzak van het jeugd wk? Met kilometersvet.
Ik zie alleen een geel scherm met kut muziek.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis de Keukenconcurrent reclames wel hoor
Ja en die Taylor met zowat 110 gemiddeld eraf kletste terwijl die nog nooit op tv had gegooid etc. Mannetje komt in de top 10 zeer snel denk ik. Sponsoren laten hem de komende 2 jaar ook in UK wonen etcquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Met zijn irritante vingertje elke keer voor hij een pijl gooitquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Lekker zo'n bord boerenkoolquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis de Keukenconcurrent reclames wel hoor
En crimineel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Niet zo erg als het getik op de dartpijl van mensur.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn irritante vingertje elke keer voor hij een pijl gooit
Je had ook in de topic pointer kunnen kijken, dat terzijdequote:
Er is geen keukenconcurrentaids, ze zitten op de stream.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
Sky Sports GENOT. Geen last van NieuwlaatAIDS en Keukenconcurrentaids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |