Dan zijn we het daar over eensquote:Op vrijdag 16 december 2016 08:32 schreef yats het volgende:
[..]
Pardon? Ja, dat ik in mijn eigen stadion in een thuis van juich voor mijn club is heel provocerend natuurlijk. En dat er dan meteen 20 van die eencelligen die de combi ontduiken bovenop me proberen te duiken, me uitschelden en bedreigen is heel normaal toch?
Herkenbaar. Klote publiek uit Rotterdam dat meekomt bij uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 08:32 schreef yats het volgende:
[..]
Pardon? Ja, dat ik in mijn eigen stadion in een thuis van juich voor mijn club is heel provocerend natuurlijk. En dat er dan meteen 20 van die eencelligen die de combi ontduiken bovenop me proberen te duiken, me uitschelden en bedreigen is heel normaal toch?
September.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer moet Ajax eigenlijk in de beker?
xD
Heeft Roel van Velzen ooit opgetreden bij United? Gaafquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Van Velzen speelde ooit bij Manchester United toch?
Nee die staat nu bij Ajax linksbuiten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Roel van Velzen ooit opgetreden bij United? Gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |