bijnaquote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SCC - Vitesse
Feyenoord - AZ
FC Volendam - Heerenveen
Sparta - Utrecht
Ja leuk.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)2619532!2d43.7101728
Vind je?
moet je maar niet zo provocerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Wat een klote loting. Feyenoord-thuis, leuk, weer in eigen stadion bedreigd worden door zogenaamde Feyenoord fans...
pussyquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Wat een klote loting. Feyenoord-thuis, leuk, weer in eigen stadion bedreigd worden door zogenaamde Feyenoord fans...
Wees blij dat er dan eindelijk eens iemand in dat stadion zit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Pardon? Ja, dat ik in mijn eigen stadion in een thuis van juich voor mijn club is heel provocerend natuurlijk. En dat er dan meteen 20 van die eencelligen die de combi ontduiken bovenop me proberen te duiken, me uitschelden en bedreigen is heel normaal toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
moet je maar niet zo provoceren
Het zit overal zo vol voor de beker toch? Dat wij tegen een amateurteam twee keer zoveel thuisfans hadden zitten als bijvoorbeeld az, ach, dat valt niet op natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 03:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wees blij dat er dan eindelijk eens iemand in dat stadion zit.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef yats het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |