beter dan het alternatief maar daar kom je dan nog wel achterquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar ik wil niet zoals jou eindigen, sorry.
Nein, ultieme goal is toch echt wel via hard work pays off toegelaten worden bij de projecten van Yoshinuri Ohsumi, nobelprijswinnaar van autofagiequote:Op vrijdag 16 december 2016 14:28 schreef Drug het volgende:
[..]
beter dan het alternatief maar daar kom je dan nog wel achter
iehll wat een ambitiesquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein, ultieme goal is toch echt wel via hard work pays off toegelaten worden bij Yoshinuri Ohsumi, nobelprijswinnaar van autofagie
Jazeker, is helemaal niks mis met die serie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelt Anthony Hopkins in Westworld ja? Hmm wel goeie reden om ook te volgen dan
Dat het zijn broer is zegt toch helemaal niets?quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, is helemaal niks mis met die serie.
Is ook geschreven door het broertje van Christopher Nolan, dus als je die films leuk vond
Hier doe je geen reet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze SC en de andere SC van dit subforum? Viel me plotseling voor het eerst op.
Helaas helaas.quote:
Hij heeft ook wel meegewerkt aan een paar filmsquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat het zijn broer is zegt toch helemaal niets?
Vooruit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel meegewerkt aan een paar films
Weet ik ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze SC en de andere SC van dit subforum? Viel me plotseling voor het eerst op.
Stahp ik moet al superduidelijk zijn irl, laat me.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, helemaal duidelijk nu. Thx Opso.
Jezus, retard muchquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Weet ik ook niet![]()
In deze zitten de meeste mafkezen.
Die koffie is rustig.
En die andere .....
quote:
Co-writers jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel meegewerkt aan een paar films
Vreemd figuur jijquote:
Insomnia is ook kek filmpjequote:
amsterdam is gezelligquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier doe je geen reet.
[..]
Helaas helaas.
Heb 2 research stageplekken gevonden en zij doen ook onderzoek daarnaar gvd jammer dat eentje himmel in Amsterdam is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |