Oh ik zie al welke je bedoeltquote:
laat ik nog wel weten. Ga nu slapen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard, ouwe reus. Waarom had je een ban eigenlijk?
inb4 Bans worden niet besproken
Trusten haagsquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
laat ik nog wel weten. Ga nu slapen.
Truste
Jaaa hequote:Op vrijdag 16 december 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hey Fylax
Goed serietje dat Westworld koekoek
Die laatste niet neequote:Op vrijdag 16 december 2016 00:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jaaa he
Had je niet verwacht al die plottwists he?
Ja maar er zijn dus wel mensen op Reddit die het ooit zagenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:16 schreef Fylax het volgende:
Denk dat bijna niemand uit t topic uit zichzelf had hoor. Iedereen heeft alles van Reddit af, waar tienduizenden mensen seconde na seconde analyseren.
Bij episode 2/3 hadden ze alle dingen al ontrafeld.
Als je 't nu nog een keer gaat terugkijken met de kennis die je nu hebt zie je allerlei dingetjes zodat je kunt weten hoe en wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dat zie je vanzelf welquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey Stijn
Wie gaat de nieuwe VBL mod worden?
Ik ga het niet meteen rewatchenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:18 schreef Fylax het volgende:
Haha ja, alhoewel theorieën bedenken en bespreken wel tof is.
Maar echt, ga de hints terugkijken, zo fucking goed gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |