johannes godquote:
Uitstekendquote:Op donderdag 15 december 2016 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
johannes god
hoe gaat het met je liefde?
Aahh wat leuk zegquote:Op donderdag 15 december 2016 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uitstekend![]()
![]()
Alleen zijn we nu allebei een beetje druk (ik sog nu), dus volgend weekend zien we elkaar niet maar zijn we aan de studie. Maar met kerst weer welDan reizen we het land door zodat we met allebei de families kerst kunnen vieren.
En jij? Ik las iets over daten.
onder anderequote:Op donderdag 15 december 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Haten jullie januari ook zo erg
heb jij ooit een foto van jezelf gepost in grtd?quote:
Valt wel mee, vind februari erger.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
dankjewelquote:Op donderdag 15 december 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Aahh wat leuk zegVeel plezier alvast
Ik vind de dagen vanaf nu tot kerst vreselijkquote:Op donderdag 15 december 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb dan tentamens, moet dan stage fixen en een verslag inleveren plus al die kale gedumpte kerstboompjes en kapotte lichtjes verpesten je kerstvibe en de chronische vitamine D tekort maakt het er ook niet beter op
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2016 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dankjewel
[..]
Ik vind de dagen vanaf nu tot kerst vreselijk
Januari t/m maart zijn inderdaad enorm kut.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
nopequote:Op donderdag 15 december 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heb jij ooit een foto van jezelf gepost in grtd?
Oh dan ben ik in de war met iemand andersquote:
😏😏quote:Op donderdag 15 december 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb dan tentamens, moet dan stage fixen en een verslag inleveren plus al die kale gedumpte kerstboompjes en kapotte lichtjes verpesten je kerstvibe en de chronische vitamine D tekort maakt het er ook niet beter op
lekker danquote:Op donderdag 15 december 2016 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dan ben ik in de war met iemand anders
vond diegene op die foto niet zo lekkerquote:
o dan was ik het sws nietquote:Op donderdag 15 december 2016 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
vond diegene op die foto niet zo lekker
hoe heet ben jij dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |