Klopt, er zitten ook wat spelers bij die kwaliteit tekort komen verder. Maar dit is iets wat we ook al vaak zagen in de Jupiler League met dit team, dat ze uitwedstrijden opeens verloren.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zakken nu wel heel veel door ondergrens
Wat ben je weer opportunistisch bezig zeg.quote:
de poep en plas-humor vind ik soms wel matig maar de woordgrapjes zijn vaak wel leuk.quote:
Boer kon toch ook weinig doen aan de twee tegengoals?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:38 schreef Brammess het volgende:
De Ligt zakt als enige niet door een ondergrens.
Hier ben ik het wel mee eens, al vind ik poep en plas humor eigenlijk altijd matig.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de poep en plas-humor vind ik soms wel matig maar de woordgrapjes zijn vaak wel leuk.
Beide goals veel te ver voor zijn doelquote:Op donderdag 15 december 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boer kon toch ook weinig doen aan de twee tegengoals?
Net als Nouri?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben je weer opportunistisch bezig zeg.
De Jong is een uitstekend talent die prima kan voetballen, maar soms maakt hij wel eens wat foutjes.
Ja.quote:
Hebben ze die gekocht dan?quote:
Dat is samen met Dolberg de enige die echt mee kan ja. Vd Beek ook nog wel trouwens.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:38 schreef Brammess het volgende:
De Ligt zakt als enige niet door een ondergrens.
Dit is niet grappig.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mijn goede vriend JR, die vandaag een moeilijke dag zal hebben met deze wedstrijd, post ik maar een leuk stripje:
[ afbeelding ]
GGMM en hafcfan vinden dit ongetwijfeld niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |