Op basis van watquote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Dat iemand een uitstekend talent is betekend niet perse dat hij ook een grote speler wordt, maar je kan niet ontkennen dat ze heel goed kunnen voetballen.
Jr is altijd zo schattig naief.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op basis van watNouri is een kleuter. Leuke zaalvoetballer net als Mastour. Die gaat het nooit redden. Krat bier op zetten dat hij binnen 2 jaar niet is doorgebroken?
Er wordt altijd tegen me gezegd dat Nouri zo'n groot talent is, maar vooralsnog heb ik hem welgeteld 0 goede acties zien maken in Ajax 1.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Dat iemand een uitstekend talent is betekend niet perse dat hij ook een grote speler wordt, maar je kan niet ontkennen dat ze heel goed kunnen voetballen.
Ja inderdaad.. Laat dat bekertoernooi schieten en slacht liever PSV afquote:Op donderdag 15 december 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut, ajax gaat er goeie voetballers ingooien
Op basis van wat ik gezien heb bij Jong Ajax.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op basis van watNouri is een kleuter. Leuke zaalvoetballer net als Mastour. Die gaat het nooit redden. Krat bier op zetten dat hij binnen 2 jaar niet is doorgebroken?
correctie, goeie voetballers en younesquote:Op donderdag 15 december 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut, ajax gaat er goeie voetballers ingooien
Morgen in de Telegraf : ''Dijks zoekt ruzie en het is allemaal de schuld van Peter Bosz!!!''quote:
Jaquote:Op donderdag 15 december 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie zijn er nu uit? Dijks, De Jong, Cerny?
Cerny zag er mad uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |