Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steektquote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou bevrediging te zoeken bij davy door mij te "dissen" ?
Wat een onzeker karakter heb jij.
Ja, dat had je zeker.quote:
Dat laatste wisten we toch al?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou bevrediging te zoeken bij davy door mij te "dissen" ?
Wat een onzeker karakter heb jij.
Zo heb ik jou ook nog nooit genoemd. Ik vind jou een hele gare user. :Squote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steekt
sowquote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steekt
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste wisten we toch al?
Haha nee, je komt goed weg door er geen tegenweddenschap tegen aan te gooien gisterquote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat had je zeker.
Ben blij dat ik geen UI weddenschap ben aangegaan, anders zat ik nu met de gebakken peren.(figuurlijk gezien)
Je weet best wat ik bedoelquote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heb ik jou ook nog nooit genoemd. Ik vind jou een hele gare user. :S
Geen idee.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, je komt goed weg door er geen tegenweddenschap tegen aan te gooien gister.
Hoe kon dit nou gebeuren joh? Onderschatting?
Je bedoelt dus niet letterlijk iedereen?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel
Bijna iedereen in VBL SC dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bedoelt dus niet letterlijk iedereen?
Eigenlijk alleen een handjevol users?
Uiteraard niet. De niet talenten begrijpen de talenten gewoon niet. De talenten zitten al op niveau Barcelona en de rest op Telstar, en dan krijg je dit.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee.
Eén ding weet ik zeker: aan onze enorm grote absoluut niet overschatte talenten lag het niet.
Zit niet zo te drammen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bijna iedereen in VBL SC dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |