Moest mijn vrouw en kiddos ook al thusi laten.quote:
Ja zeg, wat niet weet en zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moest mijn vrouw en kiddos ook al thusi laten.
Als ik een andere dame mee neem, heb ik ruzie..
Zeker als er pin up bij staat
Ik neem je wel mee naar Spanje. Krijg je zelfs nog wat kadootjes uit de zak.quote:
Oeh, spannend.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee naar Spanje. Krijg je zelfs nog wat kadootjes uit de zak.
serie marathon?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:40 schreef Samzz het volgende:
Ik lig languit op de bank, dekentje om, the Mentalist op. Seizoen 6 alweer!
Zoiets. Ben al een paar maand aan t kijken. Bij seizoen 1 begonnen.quote:
Damn, smooth.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee naar Spanje. Krijg je zelfs nog wat kadootjes uit de zak.
quote:
zo erg de laatste tijd?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Learn from the master (in sexloos leven).
Ik ben gelukkig getrouwd...quote:
Zeker en is nog leuk om te doen ook. Zou hem miss wel over kunnen nemen maar twijfel nog.quote:
Yeaquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
Scrum hoe was het afzwemmen? Neefje geslaagd?
Ja, dan staan ze zo te bibberen op een rijtje. Heb het ook drie keer meegemaaktt. Spannend!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yea. Deed het prima. Leuk om te zien is dat hoor, al die kinderen helemaal zenuwachtig.
Dromenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ies goedHeerlijk geslapen
en gedroomd
En daar?
Lekker is dat hequote:Op zaterdag 17 december 2016 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DromenLekker slapen
![]()
Hier ook, ging een keer redelijk op tijd naar bed, en echt wakker geworden zonder wekker of wat dan ook. Prima prima. Zin in vanavond.
Goeiemorgen Samzz. Lekker hoor, de musical neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Zo de hondjes naar t pension. Vanavond naar the Lion King.
Leg m'n telefoon wel naast m'n bordquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah, MatchdayDie jij gaat missen omdat je je vol zit te stoppen
En dan juich je zo al je eten naar buiten bij de 1-0quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Leg m'n telefoon wel naast m'n bord
He bahquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan juich je zo al je eten naar buiten bij de 1-0
Dat je al je eten naar buiten juicht?quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:21 schreef Divje het volgende:
Gelukkig is m'n familie dat wel gewend
Meer omdat er vieze grapjes over tafel rollen waar we keihard om moeten lachen met de mond volquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat je al je eten naar buiten juicht?![]()
Hahah, dat is ook leukquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Meer omdat er vieze grapjes over tafel rollen waar we keihard om moeten lachen met de mond vol
quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:25 schreef Divje het volgende:
Wel grappig, komt er zo'n heel net uitziende familie binnen, maar als het lopend buffet geopend is gaan we er als hongerige biafra kindjes op af
En tijdens het eten doen we niks anders dan grappen maken en luidruchtig zijn
Kijken mag. Kijken we allemaal terugquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Typisch zo'n familie die ik het restaurant zou uit kijken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |