Ik zeg 3-1 met een rode kaart voor Nakamba.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat is jouw voorspelling voor Feyenoord - Vitesse?
En Ajax - PSV?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg 3-1 met een rode kaart voor Nakamba.
Ik vind dit een vrij slappe voorspelling.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt er van af, maar ik ga voor een 1-1 in eerste instantie.
Feyenoord - FC Twentequote:Op woensdag 14 december 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke bedoel je dan? NEC - Feyenoord is de enige die ik wel kan bedenken. GAE-FEY was er een in het negatief uitslaand.
Er waren idd een hoop slechte wedstrijdenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord - FC Twente
Heracles - Feyenoord
Feyenoord - Excelsior
Feyenoord - ADO Den Haag
NEC Nijmegen - Feyenoord
Feyenoord - sc Heerenveen
Hangt er van afquote:Op woensdag 14 december 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt er van af, maar ik ga voor een 1-1 in eerste instantie.
Waar is jouw voorspelling?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij slappe voorspelling.
Want?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij slappe voorspelling.
Ten tijde van Feyenoord - FC Twente draaide alles en alleen nog om Ziyech. De huurlingen waren nauwelijks geïntegreerd en een vreselijk matige voorbereiding. De statistieken liggen voor mij te ver weg, want ik keek een andere wedstrijd destijds maar Twente had maar 2(!) schoten.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord - FC Twente
Heracles - Feyenoord
Feyenoord - Excelsior
Feyenoord - ADO Den Haag
NEC Nijmegen - Feyenoord
Feyenoord - sc Heerenveen (deze spreekt in jouw voordeel)
Dan kijk ik toch op een andere manier, want ik doel op het feit dat het bizar slechte wedstrijden waren van Feyenoord, maar wel gewonnen werden op Heerenveen na. Slecht traag stroperig voetbal.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ten tijde van Feyenoord - FC Twente draaide alles en alleen nog om Ziyech. De huurlingen waren nauwelijks geïntegreerd en een vreselijk matige voorbereiding. De statistieken liggen voor mij te ver weg, want ik keek een andere wedstrijd destijds maar Twente had maar 2(!) schoten.
Heracles Almelo - Feyenoord heb ik met eigen ogen gezien en de tweede helft was Heracles vrij bizar slecht qua aanvalsspel. Die hebben geen fatsoenlijke kans meer kunnen creëren.
Feyenoord - Excelsior kan ik je dan weinig over vertellen. Ik snap oprecht niet waarom je Feyenoord - ADO noemt in de competitie want dat had met gemak 7-1 kunnen zijn qua aantal kansen.
NEC - Feyenoord heb ik ook gezien, dat wonnen ze op conditie. Feyenoord - Heerenveen had in principe ook een vette zege voor Feyenoord moeten zijn.
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kijk ik toch op een andere manier, want ik doel op het feit dat het bizar slechte wedstrijden waren van Feyenoord, maar wel gewonnen werden op Heerenveen na. Slecht traag stroperig voetbal.
Dit was die van augustus, Karl.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
goeie xG van Feyenoord. Kampioenschap is binnen
Waarom post je die dan, sjaak?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was die van augustus, Karl.
Er stond 3-1 bij ''Goals'', dat had wel een hint moeten zijn slimmenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom post je die dan, sjaak?
Vandaag zal ie heus niet veel minder zijn geweest lijkt me, zoveel kansen dat ze kregen in de 2e helft
Heracles uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |