Binnenkort de NEC hype.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heel ado. En toen kregen we Sparta
Dat was een paar weken terug de hype, ondertussen heeft hij al drie wedstrijden op rij niet gescoord.quote:
En terecht... Is immers soort van traditiequote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord staat al het hele jaar op 1 maar de hype komt er maar niet, men blijft wachten op de dip.
Het ziet er goed uit ja, maar ik moet het nog maar zien. Ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die tyfusjood heeft wel alles in zich om een hele goeie te worden.
Kwaliteit druipt er vanaf.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een paar weken terug de hype, ondertussen heeft hij al drie wedstrijden op rij niet gescoord.
Sparta gaat morgen ook met 3-0 verliezen van hafc.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
ADO is favoriet zaterdag tegen Sparta volgens bookmakers
Omdat de kenners zien dat Feyenoord een kaartenhuis is dat op elk moment in elkaar kon donderen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord staat al het hele jaar op 1 maar de hype komt er maar niet, men blijft wachten op de dip.
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe iedereen het probeert te downplayen. Wel terecht dat erop wordt gewezen dat Jørgensen vreselijk onderbelicht blijft itt hem.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die tyfusjood heeft wel alles in zich om een hele goeie te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die dip komt tot nu toe ook elk jaar, met vorig jaar als absoluut dieptepunt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Die was ook gewoon niet fit, zag je aan alles.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die werd zondag al ten val gebracht.
Allebei kansloos uit vorm. Niet aankomenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
ADO is favoriet zaterdag tegen Sparta volgens bookmakers
Dat is gewoon terecht. Maar volgens mij doen dat er maar een paar.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe iedereen het probeert te downplayen. Wel terecht dat erop wordt gewezen dat Jørgensen vreselijk onderbelicht blijft itt hem.
Heb Sparta niet zo gevolgd, maar zijn die echt zo slecht nu?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta gaat morgen ook met 3-0 verliezen van hafc.
Ga je nog naar HER-PEC?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Allebei kansloos uit vorm. Niet aankomen
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met een botergeile assistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Voor 80 miljoen zetten we hem in zijn nakie op het vliegtuig toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar die hypes dat hij nu al naar Chelsea moet vind ik altijd wat overdreven.
diptepuntquote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die dip komt tot nu toe ook elk jaar, met vorig jaar als absoluut dieptepunt.
De Jorg moet het van hard werken hebben. Waar die Dolberg echt een een talentje is en veel dynamischer.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe iedereen het probeert te downplayen. Wel terecht dat erop wordt gewezen dat Jørgensen vreselijk onderbelicht blijft itt hem.
Ik vond ze de laatste paar potjes erg pover ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb Sparta niet zo gevolgd, maar zijn die echt zo slecht nu?
Ja die tyfuskakkerlak scoort ook makkelijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij ons eerst aan wat kampioenschappen en bekers helpt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voor 80 miljoen zetten we hem in zijn nakie op het vliegtuig toch?
Daar doe je De Jorg ook tekort mee.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Jorg moet het van hard werken hebben. Waar die Dolberg echt een een talentje is en veel dynamischer.
Natuurlijk. Die doet er verstandig aan om nog 3 jaar bij Ajax te blijven. Maar in het hedendaagse voetbal weten we allemaal dat dat een utopie is.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar die hypes dat hij nu al naar Chelsea moet vind ik altijd wat overdreven.
De Jorg is ook een prima voetballer hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Jorg moet het van hard werken hebben. Waar die Dolberg echt een een talentje is en veel dynamischer.
Jorgensen kan wel meer dan hard werken.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft een van de beste conversie ratio's van de eredivisie toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Daar doe je De Jorg ook tekort mee.
Al blijf ik erbij dat hij teveel kansen mist.
Krijgt ook wel zijn dipje, en dan is het maar afvragen of Ajax dan niet opeens weer Huntelaar gaat halen om in zijn plaats te spelen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die doet er verstandig aan om nog 3 jaar bij Ajax te blijven. Maar in het hedendaagse voetbal weten we allemaal dat dat een utopie is.
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jorgensen kan wel meer dan hard werken.
Het hoeft toch ook gvd, ook hier niet, het een of het ander te zijn.
Jorgensen is voor de Eredivisie echt goed. Dolberg kan beter worden.
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |