Hopelijk leren we ervan dan.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Ajax zo hard weggespeeld wordt eerlijk gezegd
Tja... We gaan het zien... Wanneer moeten ze uit tegen PEC? Dat zie ik nl als gegarandeerd verliesquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Komende winterstop een vrij eenvoudig programma itt de afgelopen jaren.
GGMM is stil, steeds minder trollen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Wat leuk, dat het zomaar ineens ontopic over voetbal gaat hier. Mijn complimenten.
Hij landt toch wel op zijn pootjesquote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je beter doen als je wel wat geld wint, voor 40 euro heb je wel een nieuwe.
Klopt, hij oogt een beetje slungelig maar hij heeft best een goede techniek, slim inzicht en makkelijk scoren doettie ook nog. Prima spitsje hoor die Jørgensen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jörgensen vind ik niet per se een hard werkende spits. Daar doe je hem vreselijk tekort mee, ga je richting een type Luuk de Jong en dat vind ik hem absoluut niet uitstralen.
Het klopt allemaal wat je zegtquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat downplayen? Mwuh. Ik hoor veel mensen schreeuwen dat hij alleen thuis goed speelt en die dingen.
Let's not forget about the fact that... een spits minstens zo goed is als het elftal om zich heen. Zeker een type als hij. Van Younes krijgt hij de ballen niet, Ziyech is zoekende, tragedie Klaassen voetbalt ook nog steeds, Sinkgraven heeft een blessure, Traoré ook. Zeker van Ziyech, Traore en Sinkgraven krijgt hij veel aanhang, ballen. Momenteel zijn die er even niet, en ook niet als er geen vorm is. Tegen Heerenveen speelde hij imo een wereldpot met St Juste steeds op z'n huid. Twente heeft het hem heel lastig gemaakt, maar alleen Ziyech was er om hem heen om iets te creëren maar die viel ook tegen.
Tot zover de duiding. Print het uit, projecteer het op je muur, doe er iets mee.
Als hij op 15 goals uitkomt in zijn eerste seizoen Eredivisie heeft hij het al prima gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt allemaal wat je zegt. Ik ben alleen benieuwd naar wat hij laat zien over een langere periode. We kennen hem nog steeds maar 4 maandjes ofzo. Zeg ook zeker niet dat hij het niet gaat redden, want kwaliteiten zijn er zeker.
Ik zou hem niet afrekenen op wat hij de komende maanden laat zien, mocht het tegenvallen. Zijn eerste volwaardige seizoen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt allemaal wat je zegt. Ik ben alleen benieuwd naar wat hij laat zien over een langere periode. We kennen hem nog steeds maar 4 maandjes ofzo. Zeg ook zeker niet dat hij het niet gaat redden, want kwaliteiten zijn er zeker.
Die goal tegen ons. Dat laat zien dat hij echt pure klasse heeft, hoe hij die af maakt zie je in de Eredivisie echt nooit (meer).quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan het zienquote:Op woensdag 14 december 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou hem niet afrekenen op wat hij de komende maanden laat zien, mocht het tegenvallen. Zijn eerste volwaardige seizoen.
Je hebt gelijk. Een verkeerde woordkeuze.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jörgensen vind ik niet per se een hard werkende spits. Daar doe je hem vreselijk tekort mee, ga je richting een type Luuk de Jong en dat vind ik hem absoluut niet uitstralen.
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajacieden en Feyenoorders die elkaars spitsen complimenteren, het is wel eens anders geweest
Die 1-0 tegen NEC was ook goed, maar ook schoten tegen ADO en PEC van afstand. Zo krachtig en niet eens midden in een actie, vrij ziek.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die goal tegen ons. Dat laat zien dat hij echt pure klasse heeft, hoe hij die af maakt zie je in de Eredivisie echt nooit (meer).
Die voorzet van net op Kuyt is ook gewoon erg sterk. Bilal, Younes of een Pereiro zie je dat niet zo vaak doen zo vanaf de zijkant.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Een verkeerde woordkeuze.
Ik zou je ogen goed openhouden morgenavondquote:Op woensdag 14 december 2016 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Si watta? Morgen blijf ik tuis speciaal voor het darts topic
Dat moet deze dan zijn: http://www.elfvoetbal.nl/(...)e-feyenoord-ajax-0-1quote:Op woensdag 14 december 2016 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die goal tegen ons. Dat laat zien dat hij echt pure klasse heeft, hoe hij die af maakt zie je in de Eredivisie echt nooit (meer).
Die 1-0 tegen NEC was weergaloosquote:Op woensdag 14 december 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 1-0 tegen NEC was ook goed, maar ook schoten tegen ADO en PEC van afstand. Zo krachtig en niet eens midden in een actie, vrij ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |