Het lijkt welquote:Op woensdag 14 december 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had wel even koffie kunnen gaan halen.
Doeltrap! ...ehhh nee het wordt toch een hoekschop.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had wel even koffie kunnen gaan halen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:51 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Ho ho hooooooo goeie genade. Leonardo, wat een wonderkind, als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken. Zijn wonderbaarlijke verhaal, zijn wonderlijke tocht. Maakt een slalom, een vier dubbele schaar, die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes! Geliefd en verguisd maar nu de matchwinnaar jawel. Eerst dat zondagsschot van Kennedy en nu de goal van Leonardo het wonderkind uit Brazilië. En die dekselse Suarez is een loper, zwerver en onrustzaaier, een straatboeffie. Geef hem maar de bal , dan heb je hem tenminste even. Zelfs Gamberini , een plaagboef van de ergste orde was niet opgewassen tegen dit Ajax. Goeie genade wat een duivels pot voetbal speelde Ajax. En met Kennes Vermeer leek het wel of er een tovenaar in de goal stond. Dit was werkelijk ontroerend mooi vanavond. De Italianen trekken de vele haren uit het hoofd. De messen zijn geslepen. Het zal nog lang onrustig blijven in Amsterdam.
De Kuipquote:Op woensdag 14 december 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
Wie is er eigenlijk ontploft bij Feyenoord? Ik hoorde half dat Hans zoiets zei.
Geen idee.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
Lachenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:49 schreef Typisch het volgende:
De Duitse commentator in FIFA zegt bij Ibrahimovic soms: IBRAKADABRA!
Dat is best grappig.
Die vraag ging over Kuyt.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
Maar hij is dus niet ontploft.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kuijt, omdat hij gepasseerd was.
Wat Gio dan weer ontkendequote:Op woensdag 14 december 2016 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:
Oh..quote:Op woensdag 14 december 2016 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kuyt doet toch alles in het belang van het teamquote:Op woensdag 14 december 2016 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij hoopte gewoon een spectaculaire quote uit Gio te krijgen. Maar dat is nog nooit iemand gelukt geloof ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Oh..
Was dat één van Hans zijn befaamde grolletjes?
Gioquote:Op woensdag 14 december 2016 20:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij hoopte gewoon een spectaculaire quote uit Gio te krijgen. Maar dat is nog nooit iemand gelukt geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |