Die heeft natuurlijk het geld nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 09:09 schreef patrickt37 het volgende:
Kleine tussenstand.
Ex heeft telefonisch gereageerd richting mijn advocaat, waarin ze heeft aangegeven niet bereid te zijn om mee te werken.(opsturen van gegevens).
Procedure wordt nu gestart zonder haar gegevens.
Ik had overigens ook niet anders verwacht.
We hadden een voorstel klaarliggen, die voor beide partijen gunstig was. Komende 4 jaar geen alimentatie(dan is mijn dochter 18) en de nog openstaande alimentatie komt te vervallen. Op die voorwaarde zou ik afzien van regresvordering. Na die 4 jaar word de alimentatie rechtstreeks betaald aan mijn dochter. Hier is ze niet op ingegaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:16 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk het geld niet
Dus je gaat minder betalen aan alimentatie en een deel van de schulden die je afbetaalt hebt krijg je terug als het allemaal loopt zoals je wilt?
Wat vind je jongste dochter ervan en kun je haar niet financieel bijstaan als ze tekort komt zonder dat je ex daarvan weet?
Ik wens je veel succes in deze zaak. Zonde dat je ex niet mee wil werken en ik hoop vooral dat je kinderen hier zo min mogelijk onder lijden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
We hadden een voorstel klaarliggen, die voor beide partijen gunstig was. Komende 4 jaar geen alimentatie(dan is mijn dochter 18) en de nog openstaande alimentatie komt te vervallen. Op die voorwaarde zou ik afzien van regresvordering. Na die 4 jaar word de alimentatie rechtstreeks betaald aan mijn dochter. Hier is ze niet op ingegaan.
Zoals het nu ernaar uitziet word het een nihilstelling gedurende 3 jaar. Tevens een herberekening met terugwerkende kracht wegens wijziging gezinssituatie. Hierdoor gaat de nog openstaande alimentatie vervallen.
Daarna gaat ze een regresvordering krijgen van ¤17.000,--. Deze zaak is door mij niet te verliezen volgens advocaat. Wanneer de executoriale titel er is, gaat de vordering via een deurwaarder.
Ik wilde mijn ex en dochter deze leed besparen middels het voorstel.
Mijn dochter financieel bijstaan ligt niet binnen mijn mogelijkheden doordat ik in de WSNP zit.
Ik heb wel een whatsappje naar mijn ex gestuurd met het verzoek om de kinderen er buiten te houden. Geen reactie gekregen. Alleen probeert ze mij zwart te maken bij de kinderen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes in deze zaak. Zonde dat je ex niet mee wil werken en ik hoop vooral dat je kinderen hier zo min mogelijk onder lijden.
Is het mogelijk ze hier buiten te houden? Alsin dat pappa en mamma de modder uit hun zicht houden?
Als mamma niet mee wil werken aan zo'n, voor haar dochter gunstige constructie, lijkt het mij niet dat ze zich daar druk om maakt. Zal eerder een "die klootzak van een vader van je.." jankverhaal worden richting de jongste.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes in deze zaak. Zonde dat je ex niet mee wil werken en ik hoop vooral dat je kinderen hier zo min mogelijk onder lijden.
Is het mogelijk ze hier buiten te houden? Alsin dat pappa en mamma de modder uit hun zicht houden?
Succes dan met het halen van je recht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
We hadden een voorstel klaarliggen, die voor beide partijen gunstig was. Komende 4 jaar geen alimentatie(dan is mijn dochter 18) en de nog openstaande alimentatie komt te vervallen. Op die voorwaarde zou ik afzien van regresvordering. Na die 4 jaar word de alimentatie rechtstreeks betaald aan mijn dochter. Hier is ze niet op ingegaan.
Zoals het nu ernaar uitziet word het een nihilstelling gedurende 3 jaar. Tevens een herberekening met terugwerkende kracht wegens wijziging gezinssituatie. Hierdoor gaat de nog openstaande alimentatie vervallen.
Daarna gaat ze een regresvordering krijgen van ¤17.000,--. Deze zaak is door mij niet te verliezen volgens advocaat. Wanneer de executoriale titel er is, gaat de vordering via een deurwaarder.
Ik wilde mijn ex en dochter deze leed besparen middels het voorstel.
Mijn dochter financieel bijstaan ligt niet binnen mijn mogelijkheden doordat ik in de WSNP zit.
Inderdaad....dit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:12 schreef Grems het volgende:
[..]
Als mamma niet mee wil werken aan zo'n, voor haar dochter gunstige constructie, lijkt het mij niet dat ze zich daar druk om maakt. Zal eerder een "die klootzak van een vader van je.." jankverhaal worden richting de jongste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |