hehquote:Op woensdag 14 december 2016 18:37 schreef Trollscience het volgende:
mensen die niet hun knieën knuffelend in slaap vallen
Heb gehoord dat hoe eenzamer je bent, hoe keer kussens je in bed hebt. Ik heb er zes.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:37 schreef Trollscience het volgende:
relaties
seks
mensen die niet hun knieën knuffelend in slaap vallen
Wat moet ik daarvoor doenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:37 schreef Drug het volgende:
[..]
ja om je relatie gezond te houden, da's anders
lolquote:Op woensdag 14 december 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hoe eenzamer je bent, hoe keer kussens je in bed hebt. Ik heb er zes.
Gewoon 6 katten nemen, dat drukt het beter uit.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hoe eenzamer je bent, hoe keer kussens je in bed hebt. Ik heb er zes.
Ik vijf.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, neuken?quote:
ik driequote:Op woensdag 14 december 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik 13quote:Op woensdag 14 december 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar heb ik er al twee vanquote:Op woensdag 14 december 2016 18:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon 6 katten nemen, dat drukt het beter uit.
Ripquote:
Jezelf mee uit laten nemen en seks hebben achteraf als blijk van waardering.quote:
Op mijn wasmachine staat een droger, dus doe maar jouw keukentafelquote:Op woensdag 14 december 2016 18:39 schreef Drug het volgende:
[..]
ja jouw wasmachine of mijn keukentafel?
Ongelofelijk.quote:
Hans confirmedquote:
o bij mij ook we have so much in commonquote:Op woensdag 14 december 2016 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op mijn wasmachine staat een droger, dus doe maar jouw keukentafel
Waar blijft die script nou dan? Waardoor onze pc's op de hobbel gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |