Niet als je een stoma hebtquote:
Bij begrafenis van een grootouder van mij werd dit gezongen door een vrouw die begeleid werd door een cello en een viool. Beste concert ervaring ever.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze is mooi
mjah van klassieke muziek luister ik eigenlijk alleen romantische piano
(oh en modern klassiek john cage en steve reich want dat is lkkr edgy)
De poeperd dichtnaaien is een keuze.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt ook je poeperd laten dichtnaaien en doodgaan aan inwendig uitscheuren. Poepen is een keuze.
Doelloos bestaan beste bestaan.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje CY, ik zal vertellen wat er speelt.
Ik zat vanochtend in de bios bij de nieuwe Star Wars en ik had het echt naar mijn zin. Het was goed, leuk, zorgeloos genieten. En ik besefte mij dat ik dat verder niet doe. Ik leef een leeg, doelloos, zielloos ongericht bestaan. Geen doel, geen passie, geen vreugde en geen vervulling.
Ik ben een leeg omhulsel van mijzelf en de potentie die het leven kan zijn.
Vertel me meerquote:Op woensdag 14 december 2016 18:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt ook je poeperd laten dichtnaaien en doodgaan aan inwendig uitscheuren. Poepen is een keuze.
klassieke muziek is sws mooiste muziek voor een begrafenis vind ikquote:Op woensdag 14 december 2016 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij begrafenis van een grootouder van mij werd dit gezongen door een vrouw die begeleid werd door een cello en een viool. Beste concert ervaring ever.
het poepen daardoor ookquote:Op woensdag 14 december 2016 18:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
De poeperd dichtnaaien is een keuze.
Klopt, Jeff Beck is een waanzinnige muzikant, en zelfs tegenwoordig nog innovatief op gitaar, probeert steeds nieuwe dingen uit.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb er ooit iets over gelezen met een interview. Jeff beck was er al voordat Jimi Hendrix bekend werd en heeft naar mijn mening zeer goeie muziek gemaakt.
Je weet dat het de klaagbaak als mannen hierover zeiken.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:10 schreef Yiha3 het volgende:
zoveel wijven hier, man man, niet normaal
jeetje ;squote:Op woensdag 14 december 2016 18:10 schreef Oberkullie het volgende:
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
nou enquote:Op woensdag 14 december 2016 18:10 schreef Yiha3 het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klassieke muziek is sws mooiste muziek voor een begrafenis vind ik
Die shit 'moet' er toch eens uit. Al is het via een stomaquote:
Oke Oberkovskiquote:Op woensdag 14 december 2016 18:10 schreef Oberkullie het volgende:
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
dat is een aannamequote:Op woensdag 14 december 2016 18:10 schreef Yiha3 het volgende:
Echt he, allemaal van die huisvrouwen zonder werkgeverquote:Op woensdag 14 december 2016 18:10 schreef Yiha3 het volgende:
Hjb :squote:Op woensdag 14 december 2016 18:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, allemaal van die huisvrouwen zonder werkgever
nee wou gewoon gequote wordenquote:
Welkom op Viva!quote:Op woensdag 14 december 2016 18:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog niet perfect, heb mijn kutdagen nog wel. Maar steeds minder, er is een stijgende lijnquote:Op woensdag 14 december 2016 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben blij dat te horen.
Op school ook alles beter nu je wat beter in je vel zit?
Ik hoop voor jou dat je nooit naar een ziekenhuis in Amsterdam hoeft.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |