Er is niet veel vernieuwend aan Queen, maar ze hebben als PROGROCK band ook laten zien dat ze veel meer kunnen.'quote:Op woensdag 14 december 2016 17:48 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is het vernieuwd en unieke karakter van Queen dan? rolling stones hebben rock n roll trouwens ook niet uitgevonden, getuige ook dat hun eerdere werk voornamelijk covers waren en het latere werk voornamelijk variatie op die covers
Een enorme clash moet dat zijn geweest.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:50 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft pas een ontwikkeling in de muziek verzorgt.
Precies, niks ontwikkeld, alleen wat catchy tunes uit andere muziekstijlen bij elkaar gepropt en daar dik op gecashed.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er is niet veel vernieuwend aan Queen
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom doedelzak spelen op mijn fluit.
ja goh, progrock is nooit pure progrock. punt is dat ze al deze stijlen grof verkracht hebben om het in het commerciėle malletje te laten passen. luister king crimson als je oprecht invloeden van andere stijlen wilt horenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er is niet veel vernieuwend aan Queen, maar ze hebben als PROGROCK band ook laten zien dat ze veel meer kunnen.'
Ballads.
Disco.
Funk.
Pop.
Jazz.
Rock
Dixieland
Ragtime.
Charleston.
Om maar wat te noemen.
Latin ^
Meer richting de Disco ^
Jazz ^
wat is david bowie - lowquote:Op woensdag 14 december 2016 17:51 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Of je legt ff de basis voor alle electronische muziek ooit.
Hey lekkertjequote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:51 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
zou voor maart kiezen trouwens want in februari kan het nog wel eens hard regenen. kijk bijv wat we nu hebben: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4892969,00.html
nice hoor.
als je nog zin en tijd hebt om meer bestemmingen te bezoeken kan ik het noorden van israel aanraden
Ik noem je een schatje tegen je potentiele vriendinnetje, en je gaat zo doen. Fijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik dat ook eens proberen?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan doedelzak spelen op mijn fluit
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik noem je een schatje tegen je potentiele vriendinnetje, en je gaat zo doen. Fijn.Zo ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik noem je een schatje tegen je potentiele vriendinnetje, en je gaat zo doen. Fijn.?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Heb je al vlinders in je buikquote:Op woensdag 14 december 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
jij klinkt mij als muziek in de oren
moet altijd kotsen van de zenuwen als ik aan je denkquote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al vlinders in je buik
Ja hoor, maar niet te hard knijpen, want dan begin ik te piepenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik dat ook eens proberen?
Komt wel goedquote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier is je antwoord supersof. Hij is nu een verzuurde treurneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |