Die van Paco Rabanne, JP Gaultier, Calvin Klein en Diesel uit Kruidvat vindt je ook bij Ici Paris (maar dan 10 of 15 euro duurder).quote:Op woensdag 14 december 2016 20:24 schreef nofxtbr het volgende:
volgens mij hebben ze bij kruidvat nooit echt de nieuwste parfums
Bij een luxe parfumerie werken inderdaad alleen maar knappe meiden.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Kruidvat neemt lelijkere mensen aan, dat is goedkoper.
Maar bij Ici Paris bijv werken vaak echt mooie meiden
Wat zijn A-merken (voor heren)?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Het is goedkoper omdat het allemaal B & C-merken zijn
Creed is wat dat betreft wel echt high end. Moet het normaler van prijs zijn, ben ik fan van de parfums van Hermes.quote:
Creed is wel de koning van de niche geurenquote:Op woensdag 21 december 2016 11:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Creed is wat dat betreft wel echt high end. Moet het normaler van prijs zijn, ben ik fan van de parfums van Hermes.
Dit hoorde ik laatst ook in de winkelgangenquote:Op woensdag 21 december 2016 11:37 schreef machtpen het volgende:
Kruitvat hervult gebruikte flesjes en biedt die als nieuw aan. Achter in het magazijn staan 100 liter vaten parfum daarvoor.
En waar scoort kruidvat al die duizenden gebruikte onbeschadigde flesjes?quote:Op woensdag 21 december 2016 11:37 schreef machtpen het volgende:
Kruitvat hervult gebruikte flesjes en biedt die als nieuw aan. Achter in het magazijn staan 100 liter vaten parfum daarvoor.
Op de B-marktquote:Op woensdag 21 december 2016 13:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
En waar scoort kruidvat al die duizenden gebruikte onbeschadigde flesjes?
De samenstelling is echt niet andersquote:Op woensdag 21 december 2016 16:43 schreef einzeinz het volgende:
Het zijn dus partijen die ze opkopen via de buitenlandse markten? Net zoals Action ook doet?
Samenstelling is soms anders waardoor ze goedkoper gemaakt kunnen worden.
B-producten eigenlijk.
Als er een kerncentrale of zoiets is ontploft dan koopt kruidvat die partijen parfums op. Als je goed kijkt dan zie je ook een hele hoop parfum van de kruidvat in het donker licht geven.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:46 schreef shiftsix het volgende:
[..]
De samenstelling is echt niet anders
Hoe kom je hierbij
inkopen via buitenlandse markten..eh ja volgens mij worden geen parfums in nl geproduceerd
Geur blijft langer hangen danquote:Op woensdag 21 december 2016 18:09 schreef machtpen het volgende:
[..]
Als er een kerncentrale of zoiets is ontploft dan koopt kruidvat die partijen parfums op. Als je goed kijkt dan zie je ook een hele hoop parfum van de kruidvat in het donker licht geven.
Albert Heijn en het Belgische Colruyt hebben wel al publiekelijk gezegd dat ketens als Action partijen inkopen aan goedkopere prijzen in het buitenland, daar zijn de samenstellingen wel degelijk anders. Colruyt voelt bv. enorm die druk aangezien zij de laagste prijs garantie bieden, maar wel op hetzelfde product. Colruyt zei hierover dat het eigenlijk hetzelfde product niet is maar zij toch hun prijs moeten laten zakken.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:54 schreef shiftsix het volgende:
Dat is zeker een onpartijdige bron
en dit ging toch over designer parfum bij kruidvat niet Addidaz parfum van action?
Nee, de prijsverschil heeft te maken met andere factoren. De samenstelling is hetzelfde bij beide winkels.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:00 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Albert Heijn en het Belgische Colruyt hebben wel al publiekelijk gezegd dat ketens als Action partijen inkopen aan goedkopere prijzen in het buitenland, daar zijn de samenstellingen wel degelijk anders. Colruyt voelt bv. enorm die druk aangezien zij de laagste prijs garantie bieden, maar wel op hetzelfde product. Colruyt zei hierover dat het eigenlijk hetzelfde product niet is maar zij toch hun prijs moeten laten zakken.
Maar is dat bij Kruidvat dan ook zo? Ik zie soms flesjes van CK aan 25 euro terwijl die bij ICI Paris gewoon 35 of 40 euro kosten.
Of ze importeren het en laten polen Nederlandse etiketten erop plakken.quote:Op woensdag 21 december 2016 11:37 schreef machtpen het volgende:
hun spugen ook in de flesjesquote:Op donderdag 22 december 2016 15:50 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Of ze importeren het en laten polen Nederlandse etiketten erop plakken.
Nee dat is niet zo je bent echt racistisch alleen omdat ze pools zijn? wtfquote:
Nee. Zoals eerder al geopperd, Kruidvat investeert niet in mooie belichting, mooie etalages, vitrinekasten, promotie, personeel, algehele uitstraling en maakt daarom veel minder kosten dan bijv. Ici Paris of Douglas (al vind ik de prijzen bij Ici Paris vaak ook prima te doen).quote:Op woensdag 21 december 2016 16:43 schreef einzeinz het volgende:
Het zijn dus partijen die ze opkopen via de buitenlandse markten? Net zoals Action ook doet?
Samenstelling is soms anders waardoor ze goedkoper gemaakt kunnen worden.
B-producten eigenlijk.
Uhm, troll? Davidoff gaat echt niet een aparte Cool Water produceren voor een Etos in Hoensbroek. Hooguit de verpakking.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:43 schreef shiftsix het volgende:
Bij Etos zijn de samenstellingen ook gedifferentieerd
Davidoff heeft bijvoorbeeld een aparte cool water versie uitgebracht exclusief voor een specifieke etos filliaal in Hoensbroek
Bij de Ici kost het 35/40 euro omdat je daar word geadviseerd, je testertjes hebt, de verkoopsters er mooi uitzien en je het mooi voor je in kunt laten pakken. Daarnaast een prachtige vloer, spotverlichting om de producten mooier uit te laten komen, enz enz. Dat zijn diensten waar je extra voor betaalt.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:00 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Albert Heijn en het Belgische Colruyt hebben wel al publiekelijk gezegd dat ketens als Action partijen inkopen aan goedkopere prijzen in het buitenland, daar zijn de samenstellingen wel degelijk anders. Colruyt voelt bv. enorm die druk aangezien zij de laagste prijs garantie bieden, maar wel op hetzelfde product. Colruyt zei hierover dat het eigenlijk hetzelfde product niet is maar zij toch hun prijs moeten laten zakken.
Maar is dat bij Kruidvat dan ook zo? Ik zie soms flesjes van CK aan 25 euro terwijl die bij ICI Paris gewoon 35 of 40 euro kosten.
Lol ja. Nee precies, ook niet voor de kruidvat. Je kan niet zomaar de samenstelling even veranderen namelijk de hele balans van de geur wordt dan andersquote:Op donderdag 22 december 2016 22:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uhm, troll? Davidoff gaat echt niet een aparte Cool Water produceren voor een Etos in Hoensbroek. Hooguit de verpakking.
Terre de Hermes blijft mijn favoriet maar die draag ik dus echt niet dagelijksquote:Op woensdag 21 december 2016 11:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Creed is wat dat betreft wel echt high end. Moet het normaler van prijs zijn, ben ik fan van de parfums van Hermes.
Wat?quote:Op donderdag 22 december 2016 18:22 schreef shiftsix het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo je bent echt racistisch alleen omdat ze pools zijn? wtf
en btw er zijn geen Nederlandse etiketten of überhaupt andere etiketten dan van de fabriek
behalve van de winkel misschien
De wat bekendere zijn bijvoorbeeld Dior (Sauvage en Dior Homme Intense), Chanel (Bleu de Chanel of de Allure lijn), Dolce and Gabbana (D&G The one of Light blue). Die parfums ga je denk ik niet vinden bij de Kruidvat en zo zijn er nog veel meer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |