Interne post weet ik veel manquote:
Bedankt.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heeeeey Tardis, leuk dat je er ook weer bent.
Hoeveel km heb je gelopenquote:Op woensdag 14 december 2016 15:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was wel een lekkere wandeling.
Jezusquote:Op woensdag 14 december 2016 14:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een blanke man. Volgende leven ook weer hopelijk. Hiervoor vrouw en daarvoor neger dus het gaat de goeie kant op.
Heb je nog Pokémon gevangenquote:Op woensdag 14 december 2016 15:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was wel een lekkere wandeling.
Je moeder ookquote:Op woensdag 14 december 2016 14:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zag SG laatst. Ze is helemaal emo (look) geworden.
Fokkers
Hey Nootjes het is een beginquote:
Wat weet jij nou weer van SHIELD.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom zo geheimzinnig, werk je bij SHIELD ofzo?
Beademing is overdreven, maar ik heb het toch echt gelopen, moet je een screenshot?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet. Je moet al aan de beademing na 500m. Dat beeldde je zelf uit
Nee maar niet iedereen hoeft te weten waar ik werkquote:Op woensdag 14 december 2016 15:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom zo geheimzinnig, werk je bij SHIELD ofzo?
pls stahpquote:Op woensdag 14 december 2016 15:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Beademing is overdreven, maar ik heb het toch echt gelopen, moet je een screenshot?
Ik werkte bij PostNL en later bij bol.com maar fok haat die bedrijven dus durfde er nooit voor uit te komen en toen vond MAHL zich een hele peer.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee maar niet iedereen hoeft te weten waar ik werk
Wat ga jij nou weer schamper lopen doenquote:Op woensdag 14 december 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer van SHIELD.
Daar heb je gelijk in, maar dan moet je wel blijven opbouwen natuurlijk. Vanavond optreden?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hey Nootjes het is een begin
En vanavond sta ik ook weer 3 uur met een houten plank om m`n nek.
Ik vraag alleen wat je ervan weet godverdommequote:Op woensdag 14 december 2016 15:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat ga jij nou weer schamper lopen doenAlle afleveringen gezien.
Nee, optreden is de 18e.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dan moet je wel blijven opbouwen natuurlijk. Vanavond optreden?
Zo'n specifieke plek dus?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee maar niet iedereen hoeft te weten waar ik werk
Niemand verwacht iets van je.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach, het is een begin, kom op zeg ik ben 50 kilo te zwaar, wat word er hier verwacht van mij, dat ik in een keer wel ff 5-6 kilometer loop nadat ik bijna maanden amper heb gelopen?
ALLES DUSquote:Op woensdag 14 december 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat je ervan weet godverdomme
Aight.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, optreden is de 18e.
Vanavond repeteren, van 20:00 tot 23:00
En dat is een verwachting die ik dus niet waar ga makenquote:
Jep, ik gebruik S-health op m`n telefoon.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aight.
Heb je stappenteller? is ook wel handig om gewoon je algehele beweging bij te houden per dag.
Zijn toch wel handige tooltjes om bij te houden.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jep, ik gebruik S-health op m`n telefoon.
Klopt, werkt echt meer dan prima.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn toch wel handige tooltjes om bij te houden.
Ja, maar das andersquote:Op woensdag 14 december 2016 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik werkte bij PostNL en later bij bol.com maar fok haat die bedrijven dus durfde er nooit voor uit te komen en toen vond MAHL zich een hele peer.
hahaha gvd cachyquote:Op woensdag 14 december 2016 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet. Je moet al aan de beademing na 500m. Dat beeldde je zelf uit
bemoei nietquote:Op woensdag 14 december 2016 15:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Z`n moeder is ook een fokker ja
ok Nielsquote:Op woensdag 14 december 2016 15:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ik bemoei wat ik wil, openbare plek dit, log anders maar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |