Super voor je dat je het aan hebt gedurfd, hulde. Maar nu weten we het wel.quote:
Nou, de meesten hadden een vermoeden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Super voor je dat je het aan hebt gedurfd, hulde. Maar nu weten we het wel.
Oké ga dan nog maar even door.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, de meesten hadden een vermoeden waarschijnlijk.
Nou zeg.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ga nou eens weg ik vroeg je niets
Eigenlijk is het een nep-internet-imago omdat ik de faalheid van mijn leven niet toe wil gevenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben jij echt arts ja? netjes netjes
hey hommelquote:Op woensdag 14 december 2016 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, de meesten hadden een vermoeden waarschijnlijk.
tr voor de middelvinger in je uiquote:Op woensdag 14 december 2016 13:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja vond het zelf wel leuk, hi ha ho en zulks
KOM DAN, DAN STOP IK DIE MIDDELVINGER ERGENS ANDERS GEKquote:Op woensdag 14 december 2016 13:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
tr voor de middelvinger in je ui
Met de nadruk op bijna zeker?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat lief dat je het voor me opneemt, moet er bijna van huilen
Nee, op huilenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met de nadruk op bijna zeker?
Nu moet je even zeggen dat hij niet onzeker is op seksueel gebied.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Zelf ben ik astronautquote:Op woensdag 14 december 2016 13:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een nep-internet-imago omdat ik de faalheid van mijn leven niet toe wil geven
Ik ben cowboy en dan een echte en niet zo een van broke back mountainquote:Op woensdag 14 december 2016 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Zelf ben ik astronaut
cool manquote:Op woensdag 14 december 2016 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, ze giechelde vooral, voor, na, tijdensquote:Op woensdag 14 december 2016 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huilde Julia ook wel eens na het vrijen?
Magazijnmedewerker is niet iets om je voor te schamen hoorquote:Op woensdag 14 december 2016 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan moet je 7cm wel erg hebben gekieteld.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ze giechelde vooral, voor, na, tijdens![]()
dat was geen giechelen, dat was happen naar ademquote:Op woensdag 14 december 2016 13:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ze lachte je uit man, pik je datquote:Op woensdag 14 december 2016 13:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan moet je 7cm wel erg hebben gekieteld.
sow!quote:Op woensdag 14 december 2016 13:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat was geen giechelen, dat was happen naar adem
hi ha ho pik.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze lachte je uit man, pik je dat
Nee maar even serieus, ik ben arts-onderzoeker. Doe een promotietraject, wat bijna zo saai is als dat het klinkt.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed zo Braddiequote:Op woensdag 14 december 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tijd om een blokje om te gaan, latert!
quote:Op woensdag 14 december 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tijd om een blokje om te gaan, latert!
quote:
Dus ipv dat een arts jou onderzoekt, onderzoek jij een arts?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, ik ben arts-onderzoeker. Doe een promotietraject, wat bijna zo saai is als dat het klinkt.
Dus mocht je ooit onbetrouwbaar medisch advies van een vreemde op het internet willen, let me know
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |