abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167326542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waar verdedig ik wat, precies Janitor? Kun je even quoten?
Je valt mensen aan die ervan walgen.
  woensdag 14 december 2016 @ 18:44:28 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167326567
Speciaal voor Grems:

DIT staat er in de post van MatigeUser:

Wat een vrouw zegt is niet wat ze wil. Wat een vrouw doet, dat is wat ze wil.

Niet 'die vrouw', 'bepaalde vrouwen', 'de buurvrouw'... noppes. Gewoon: VROUWEN.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167326569
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat ik de hypocrisie enerzijds hilarisch vindt en anderzijds bespottelijk.
Ben ZEER te porren voor een discussie in deze met MatigeUser, zou graag horen waarom wij onszelf zouden moeten verzetten tegen islamisering wanneer het zijn grootste doel nastreeft: domineren van vrouwen.
Nou het gaat meer om dat artikeltje en wat erin staat, het filmpje, en dan ben ik enige mate sceptisch. Mijn Frans is niet 100 op 100 meer, maar kan toch genoeg verstaan om mijn vraagtekens te zetten via dat filmpje tav waar het artikeltje mee komt. Bij Elsevier denken ze wrs ook dat niemand meer Frans verstaat btw.

En trouwens wat die Franse juffrouw met die kinderwagen zei, dat raakte me wel, maar dat is indirect verbonden met waar het artikeltje mee kwam.

En ik kan het allemaal mis hebben en is het wel enorme ophef, maar ik heb wel wat Fransen op twitter en die kwamen hier niet mee iig.
I´m back.
  woensdag 14 december 2016 @ 18:46:24 #154
451005 Grems
Clown World
pi_167326610
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Speciaal voor Grems:

DIT staat er in de post van MatigeUser:

Niet 'die vrouw', 'bepaalde vrouwen', 'de buurvrouw'... noppes. Gewoon: VROUWEN.
Aangezien het voor letterlijk iedereen geldt is er niets mis met die uitspraak. Als hij het in een topic over homoseksuele zwarte pieten had gezegd over homoseksuele pieten was er ook niets mis mee geweest, het gaat namelijk ook voor homoseksuele zwarte pieten op.

En vrouwen. En mannen.
  woensdag 14 december 2016 @ 18:46:32 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167326615
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Je valt mensen aan die ervan walgen.
Ik val users aan die zeggen op te komen voor onze Westerse cultuur en waarden, en vervolgens net zo achterlijk over vrouwen praten als de eerste de beste haatimam.

Daar hoor ik jou dan weer niet over. Zoals ik dus al zei: het mag best, vrouwen als stront behandelen, ze zien als domme kinderen, ervan uit gaan dat 'ze niet echt willen wat ze zeggen' etcetera, zolang het maar uit een mond komt die niet van een moslim is.

Sterker nog, MatigeUser PRIJST zelfs de moslimmannen omdat die nog wel tegengas geven en hun vrouwen domineren... en DAAR zeg jij niks over...

Echt, ga een hobby zoeken hypocriet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 14 december 2016 @ 18:47:05 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167326634
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:46 schreef Grems het volgende:

[..]

Aangezien het voor letterlijk iedereen geldt is er niets mis met die uitspraak. Als hij het in een topic over homoseksuele zwarte pieten had gezegd over homoseksuele pieten was er ook niets mis mee geweest, het gaat namelijk ook voor homoseksuele zwarte pieten op.

En vrouwen. En mannen.
Lees even zijn hele comment, kom dan terug en probeer het nog eens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 14 december 2016 @ 18:47:36 #157
451005 Grems
Clown World
pi_167326650
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik val users aan die zeggen op te komen voor onze Westerse cultuur en waarden, en vervolgens net zo achterlijk over vrouwen praten als de eerste de beste haatimam.

Daar hoor ik jou dan weer niet over. Zoals ik dus al zei: het mag best, vrouwen als stront behandelen, ze zien als domme kinderen, ervan uit gaan dat 'ze niet echt willen wat ze zeggen' etcetera, zolang het maar uit een mond komt die niet van een moslim is.

Sterker nog, MatigeUser PRIJST zelfs de moslimmannen omdat die nog wel tegengas geven en hun vrouwen domineren... en DAAR zeg jij niks over...

Wat is één van de voornaamste klachten van Nederlandse vrouwen over Nederlandse mannen, Etto?
  woensdag 14 december 2016 @ 18:48:11 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167326668
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:47 schreef Grems het volgende:

[..]

Wat is één van de voornaamste klachten van Nederlandse vrouwen over Nederlandse mannen, Etto?
Dat ga je me ongetwijfeld zeggen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 14 december 2016 @ 18:48:33 #159
451005 Grems
Clown World
pi_167326677
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Lees even zijn hele comment, kom dan terug en probeer het nog eens.
Ik hoef geen comments te lezen, aangezien het universeel waar is. Als MatigeUser stelt dat vrouwen zuurstof nodig hebben hoef ik de hele post ook niet te lezen om het met hem eens te zijn.
pi_167326684
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:47 schreef Grems het volgende:

[..]

Geen humor?
I´m back.
  woensdag 14 december 2016 @ 18:49:02 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167326687
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:48 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik hoef geen comments te lezen, aangezien het universeel waar is. Als MatigeUser stelt dat vrouwen zuurstof nodig hebben hoef ik de hele post ook niet te lezen om het met hem eens te zijn.
Nu ben je aan het trollen.

Man, man, man...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 14 december 2016 @ 18:50:19 #162
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167326711
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 15:12 schreef matigeuser het volgende:

[..]

En 'jij bent welkom, welkom in mijn land' zingen voor inteeltvolk wat vrouwen minacht.

Zoals ik al zei worden onze vrouwen nog liever verkracht door een sterke haakneus, dan dat ze moeten neuken met onze zielige gefeminiseerde slappe mannetjes. Geen wonder dat vrouwen massaal hun haren kort knippen en lopen te domineren.

Het feminisme is eigenlijk één grote shit-test die wij als man collectief gefaald hebben. Resultaat? Mannen ongelukkig én vrouwen ongelukkig.
Dan de moslimmannen, die geven wél tegengas. Die domineren vrouwen nog wel. En daar dromen onze vrouwen ook stiekem van.

Er zal toch niemand hier beweren dat het niet vooral vrouwen zijn die links en soft stemmen. Die links en soft alles pappen en nathouden. Begrip hebben voor de moeilijke jeugd van Marokkaantjes en ze daarom maar voor 48 werkstraf veroordelen na het in elkaar slaan van die racistische opa.
En mannen die daar iets van willen zeggen, worden direct monddood gemaakt en uitgemaakt voor racist en seksist. En, omdat mannen altijd willen neuken, passen mannen zich maar weer aan aan de wensen van de vrouw.

Het probleem is dat vrouwen helemaal niet weten wat ze willen. We zijn nu, na jaren zeiken en zeiken, veranderd in mannen zoals de vrouw die dan zogenaamd zou willen. Meegaand, attent, politiek correct, lief, begripvol, gedeelde kostwinner, etc.
En het resultaat? Nu zijn ze op ons uitgekeken. Het bleek allemaal een test.

Dus mannen, man the fuck up. Neuk je vrouw hard als ze weer begint de zeiken.
Pak je eigen ruimte terug. Zeg waar het op staat.
Als een vrouw jou aantrekkelijk vindt, dan vindt ze jou nog steeds aantrekkelijk nadat je iets hebt gezegd waar zij het niet mee eens is. Sterker nog, niks is zo afstotelijk dan je mening aanpassen zodat je het zogenaamd met haar eens kunt zijn. Dus benoem de waarheid. Benoem het gevaar wat op de loer ligt en doe er gvd iets aan.

Mannen hebben dit land opgebouwd en onze cultuur al duizenden jaren beschermd met gevaar voor eigen leven en het wordt tijd dat we dit weer gaan doen. Stop met het luisteren naar Femke Halsema's en andere zeikwijven. En bij gebrek aan beter, stem op Wilders.
Veel plezier, Grems.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167326769
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het topic gaat over het verbannen van vrouwen uit bepaalde wijken. Dat vind ik niet in het vrije Europa thuis horen. Dat jij je dan kwader maakt over mensen die dat ook vinden en dat wat tactloos brengen vind ik grappig. Je bent bozer over hoe mensen op een forum dingen zeggen dan dat vrouwen vrijheden worden ontnomen. 8)7 _O-
  woensdag 14 december 2016 @ 18:52:26 #164
451005 Grems
Clown World
pi_167326771
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Veel plezier, Grems.
Dan had je dat eerste stukje moeten citeren, de rest van de post doet niets af aan het feit dat

Gewoon klopt.
  woensdag 14 december 2016 @ 18:52:49 #165
451005 Grems
Clown World
pi_167326783
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het topic gaat over het verbannen van vrouwen uit bepaalde wijken. Dat vind ik niet in het vrije Europa thuis horen. Dat jij je dan kwader maakt over mensen die dat ook vinden en dat wat tactloos brengen vind ik grappig. Je bent bozer over hoe mensen op en forum dingen zeggen dan dat vrouwen vrijheden worden ontnomen. 8)7 _O-
Stellen dat de islam geen plek heeft in Europa :') :') :')
  woensdag 14 december 2016 @ 18:54:10 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167326809
quote:

[..]

Het topic gaat over het verbannen van vrouwen uit bepaalde wijken. Dat vind ik niet in het vrije Europa thuis horen. Dat jij je dan kwader maakt over mensen die dat ook vinden en dat wat tactloos brengen vind ik grappig. Je bent bozer over hoe mensen op een forum dingen zeggen dan dat vrouwen vrijheden worden ontnomen. 8)7 _O-
Einstein: als het aan types als MatigeUser ligt worden die vrijheden van vrouwen OOK ontnomen... Wat heet: als ze zeiken moet je ze keihard neuken kennelijk...

Dag Janitor :W
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 14 december 2016 @ 18:55:22 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167326842
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:52 schreef Grems het volgende:

[..]

Dan had je dat eerste stukje moeten citeren, de rest van de post doet niets af aan het feit dat

Gewoon klopt.
Zeg eens Grems, vind jij dat vrouwen eigenlijk gedomineerd willen worden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167326853
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Einstein: als het aan types als MatigeUser ligt worden die vrijheden van vrouwen OOK ontnomen... Wat heet: als ze zeiken moet je ze keihard neuken kennelijk...

Dag Janitor :W
Ik denk dat je wat projecteert. Maar succes met het beschermen van dingen die fout zijn. _O_
  woensdag 14 december 2016 @ 18:56:21 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167326873
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik denk dat je wat projecteert. Maar succes met het beschermen van dingen die fout zijn. _O_
Het buiten willen houden van zowel haatbaarden als Neanderthalers die vrouwen als hompen willoos vlees zien is fout?

Dan ben ik helemaal een Gutmensch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 14 december 2016 @ 18:56:56 #170
451005 Grems
Clown World
pi_167326886
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

In welke zin, Etto? Ik geloof wel dat de gemiddelde vrouw een voorkeur heeft voor een zelfverzekerde man die een leidende rol op zich neemt. Bedoel je dat Etto of iets anders?
  woensdag 14 december 2016 @ 18:58:04 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167326907
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:56 schreef Grems het volgende:

[..]

In welke zin, Etto? Ik geloof wel dat de gemiddelde vrouw een voorkeur heeft voor een zelfverzekerde man die een leidende rol op zich neemt. Bedoel je dat Etto of iets anders?
Zo, en waar baseer je dat op?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_167326924
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Argumentum ad Baudetum.
I´m back.
  woensdag 14 december 2016 @ 18:59:53 #173
451005 Grems
Clown World
pi_167326936
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zo, en waar baseer je dat op?
Maar vertel eens Etto, ben je het oneens met mij? Lijkt mij dat het nu toch eindelijk ook wel een keer tijd wordt om antwoord te gaan geven.
pi_167326993
quote:

[..]

Wat tactloos? Als ik dat teruglees zou ik dat toch anders omschrijven, ben jij dat nu echt aan het verdedigen?
  woensdag 14 december 2016 @ 19:02:24 #175
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_167327008
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:59 schreef Grems het volgende:

[..]

Maar vertel eens Etto, ben je het oneens met mij? Lijkt mij dat het nu toch eindelijk ook wel een keer tijd wordt om antwoord te gaan geven.
Uiteraard ben ik het oneens. Ik geloof daadwerkelijk in de idealen van de Verlichting en de superioriteit van de westerse cultuur: geen enkel individu, man of vrouw, blank of zwart, mag door een ander individu gedomineerd worden. Vrijheid is voor mij namelijk meer dan een schaamlap om xenofobische, seksistische rommel te spuien. Ik acht dat de pijler van de Westerse cultuur.

In een ondergeschikte positie gemanoeuvreerd worden op basis van je sekse, etniciteit, seksuele voorkeur of wat dies meer zij is verwerpelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')