WK darten, neequote:Op donderdag 15 december 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij het WK niet gaat volgen
Tinderquote:Op donderdag 15 december 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ik zocht meer vrijwilligers zodat mensen met hem wat gaan drinken.
Had tinder voor hem geinstalleerd, gebruikt hij het niet
Iets als wie zie je liever gaan Danny Blind of Sylvana Simons.quote:
Hehe.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ik zocht meer vrijwilligers zodat mensen met hem wat gaan drinken.
Had tinder voor hem geinstalleerd, gebruikt hij het niet
Groningen is tha place2b wat zeg jijquote:Op donderdag 15 december 2016 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Groningen is me iets te ver voor zulke ongein
Geen idee, ik date nooit.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Happn
OkCupid
Welke datingdingen bestaan er nog meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon beide negeren, heb je er geen last van.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets als wie zie je liever gaan Danny Blind of Sylvana Simons.
Badoo!quote:Op donderdag 15 december 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Happn
OkCupid
Welke datingdingen bestaan er nog meer?
Morgen eet ik wel relatief laat.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is nog steeds bizar vroeg. Avondeten in de middag
Hoelaat dan?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen eet ik wel relatief laat.
gewoon wat shotjes voerenquote:Op donderdag 15 december 2016 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou best willen darten tegen Stijn, ben alleen bang dat ik het niet ga winnen.
En dat ik wat mensen verwond met rondvliegende pijlen.
dan raak je aan het eind niet de roos maar gaat je dartpijl een anjer in als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 15 december 2016 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shotjes kan ik ook niet goed tegen
De laatste keer dat ik shotjes deed was dit wel bijna zoquote:Op donderdag 15 december 2016 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan raak je aan het eind niet de roos maar gaat je dartpijl een anjer in als je begrijpt wat ik bedoel
dat was die keer in Groningen?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik shotjes deed was dit wel bijna zo
Amaretto tochquote:Op donderdag 15 december 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik shotjes deed was dit wel bijna zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |