dat komt omdat wiet helemaal niet ontspannen werkt. het verhoogt juist je emotie'squote:Op woensdag 14 december 2016 08:08 schreef KosterT het volgende:
Hoezo is een jonko opsteken nog niet genoemd? Valt me een beetje tegen van jullie.
Dan weet ik niet wat voor wiet jij hebt maar daar heb ik nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 14 december 2016 08:32 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat komt omdat wiet helemaal niet ontspannen werkt. het verhoogt juist je emotie's
Ik heb dat ook, dus het is waar.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:50 schreef KosterT het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat voor wiet jij hebt maar daar heb ik nog nooit last van gehad.
Beetje te veel geblowd?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:27 schreef LurkJeRot het volgende:
In bad gaan, blowtje roken, wandelen of een stuk fietsen. Soms een combi van die drie.
ja van wiet krijg je wel sterke emtie's hoor. maar ik denk dat dat vooral met hasj al helemaal aan de orde is. en van THC poeder ga je echt helemaal flippen.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:50 schreef KosterT het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat voor wiet jij hebt maar daar heb ik nog nooit last van gehad.
Onzinquote:Op woensdag 14 december 2016 13:25 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja van wiet krijg je wel sterke emtie's hoor. maar ik denk dat dat vooral met hasj al helemaal aan de orde is. en van THC poeder ga je echt helemaal flippen.
Oh sporten ook absoluut inderdaad! Ja! Ik heb een paar keer een paniekaanval gehad in de sportschool dus ik doe het nu thuis, maar dan ben je inderdaad ook hele tijd bezig met je setjes tellen enzo, ook top.quote:Op woensdag 14 december 2016 08:11 schreef HarveySpecter het volgende:
Sporten helpt mij heel erg om te ontspannen.
Daarnaast kijk ik films/series omdat ik dat leuk vind en daardoor ook tot rust kom.
Af en toe een paar biertjes drinken met mijn vrienden voelt ook als ontspanning.
Merk dat met name mijn smartphone een bron van stress is. Probeer m'n smartphone gebruik wat te minderen.
Wat doe je aan je paniekaanvallen? Ik heb dat in het verleden ook een tijdje gehad.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:44 schreef Stumpy het volgende:
[..]
Oh sporten ook absoluut inderdaad! Ja! Ik heb een paar keer een paniekaanval gehad in de sportschool dus ik doe het nu thuis, maar dan ben je inderdaad ook hele tijd bezig met je setjes tellen enzo, ook top.
Biertjes drinken is vaak als je al gestresst bent in mijn ervaring juist niet goed.. dat je dan des te meer op die problemen focust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |