quote:
Het heeft dik vier jaar geduurd voordat Massive Attack weer terug is met nieuw werk en een tour. In februari zal de nieuwe plaat 100th Window verschijnen en in april is de band live te aanschouwen in de Heineken Music Hall in Amsterdam.Massive Attack was één van de grondleggers van de triphop en Robert Del Naja (3D) en Grant 'Daddy G' Marshall leverden met de albums Blue Lines, Protection en Mezzanine drie regelrechte klassiekers af.
Nu zijn ze eindelijk weer eens op het podium te zien, en ze nemen tijdens hun komende tour ook een spectakulaire lichtshow mee met interactieve Led-schermen.
zondag 27 en maandag 28 april 2003
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: 35 Euro (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
ben echt heel benieuwd hoe hun nieuwe album is.
quote:Ik eigenlijk ook wel
Op vrijdag 6 december 2002 17:53 schreef Flurry het volgende:
coooooooooooool!ben echt heel benieuwd hoe hun nieuwe album is.
edit: 14 december dus
[Dit bericht is gewijzigd door Citroentje op 07-12-2002 00:03]
quote:Ik zit em nu weer te luisteren en ik moet zeggen dat ik er blij mee ben. Als je Mezanine tof vond dan vind je 100th Window ook wel goed. Niets vernieuwends helaas, maar wel weer veel duistere / diepe beats
Op vrijdag 6 december 2002 17:53 schreef Flurry het volgende:
coooooooooooool!ben echt heel benieuwd hoe hun nieuwe album is.
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 01:58 schreef el_bario het volgende:[..]
Ik zit em nu weer te luisteren en ik moet zeggen dat ik er blij mee ben. Als je Mezanine tof vond dan vind je 100th Window ook wel goed. Niets vernieuwends helaas, maar wel weer veel duistere / diepe beats
Een vriend van me vraagt voor z'n verjaardag een CD van Massive Attack. Welke van de 3 is dan echt het best om aan te schaffen?
quote:alle 3!!
Op zondag 8 december 2002 22:37 schreef keeper het volgende:
Slightly offtopic, maar hier zitten toch de fans en mensen die echt bekend zijn ermee:Een vriend van me vraagt voor z'n verjaardag een CD van Massive Attack. Welke van de 3 is dan echt het best om aan te schaffen?
quote:Present!
Op zondag 8 december 2002 22:34 schreef Machiel het volgende:Zijn er toevallig mensen hier die ze aleens live zagen?
Ik heb ze een jaar of vier terug in de Statenhal gezien en dat was wel erg goed. Idd niet te vergelijken met Faithless, veel statitischer, geen springende zanger maar wel erg goed!
quote:Mezzanine is bestwel een klasieker dus als hij die nog niet heeft maak je m daar zeker blij mee ook na 100 draaibeurten nog goed :ja (ookmaar weer eens aan t luisteren nu
Op zondag 8 december 2002 22:37 schreef keeper het volgende:
Slightly offtopic, maar hier zitten toch de fans en mensen die echt bekend zijn ermee:Een vriend van me vraagt voor z'n verjaardag een CD van Massive Attack. Welke van de 3 is dan echt het best om aan te schaffen?
Ok thanks Calvobes weet ik genoeg, naja twijfel nogsteeds
quote:Ik vind de HMH anders een behoorlijk grote schuur
Op vrijdag 6 december 2002 23:49 schreef calvobbes het volgende:
Kewl!!! Daar ga ik zeker heen!!! Gelukkig in een wat kleinere zaal dan de Statenhal dus dat wordt ongetwijfeld goed!
quote:Vergeleken met de Ahoy of de Statenhal is het een kleine zaal.
Op donderdag 12 december 2002 00:58 schreef MadScientist het volgende:Ik vind de HMH anders een behoorlijk grote schuur
quote:Ik kreeg het mailtje ook heel laat. Maar heb je wel een scherm gehad waar stond dat er kaartjes waren gereserveerd?
Op zaterdag 14 december 2002 12:12 schreef pebbje in een ander topic, het volgende:
Ik heb net na veel gedoe kaarten besteld voor het optreden op 27 april. Ik zou alleen binnen enkele minuten een mail bevestiging moeten krijgen, maar het is nu al ruim een uur gelee dat ik gereserveerd heb en nog geen mail
quote:Als je de kaarten alleen reserveert (en dus op gaat halen bij het postkantoor) dan kun je ze later nog annuleren of niet ophalen!
Pft, opnieuw bestellen durf ik niet, straks zit ik met teveel kaarten
Ik ben heeeel erg benieuwd hoe het gaat worden. Ik hoor tot nu toe alleen maar enthousiaste verhalen over hun live shows...
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 16:24 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN heeft 4 kaartjes voor het concert van zondag gereserveerd.Ik ben heeeel erg benieuwd hoe het gaat worden. Ik hoor tot nu toe alleen maar enthousiaste verhalen over hun live shows...
quote:Precies!! Als gratis!
Op dinsdag 17 december 2002 01:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Omgerekend ruim 77 (inmiddels omgesmolten) guldens! En dan nog 'exclusief' servicekosten...
quote:Tja, eigenlijk is Massive Attack toch wel de moeite waard...
Op dinsdag 17 december 2002 01:04 schreef haaahaha het volgende:[..]
Precies!! Als gratis!
Je bent een dief van je eigen portomonnnaie als je niet gaat!
quote:Juist! zo mag ik het horen!!
Op dinsdag 17 december 2002 01:06 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Tja, eigenlijk is Massive Attack toch wel de moeite waard...
http://forums.massiveattack.co.uk/index.php wowie! een forum!!
Kicken!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |