quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco GuidolinBob Bradley
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
Oh.
Iets anders proberen kan natuurlijk ook op vele andere manieren, dan zou ik niet iemand eruit halen die opzich nog wel redelijke statistieken kan overleggen. Ik zie Everton niet vaak spelen dus weet niet waar de pijnpunten echt liggen om daar een oordeel over te geven. Al vond ik aan het begin van het seizoen dat hun middenveld maar weinig creativiteit had.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet beweren dat Deulofeu nu topscorer van de Premier League zou zijn, dat maak jij er min of meer van. Maar een ander type speler kan wel voor een grote impuls zorgen, terwijl zijn statistieken minder indrukwekkend zijn dan zijn voorganger. Want wat is belangrijker, het doelpunten aantal van Lukaku of de punten van Everton? Waarmee ik niet zeg dat Deulofeu i.p.v. Lukaku opeens voor acht winstpartijen op rij zorgt, maar als je uit tien wedstrijden zeven punten haalt, moet je iets anders proberen.
Mag ook. Maar het is nogal dubieus als je een hele voorbereiding met Deulofeu als false 9 bezig bent, daar vervolgens twee competitiewedstrijden mee aankomt, waarvan je er een wint (uit bij West Brom) en een van gelijkspeelt (tegen Tottenham), om er vervolgens nooit meer op terug te vallen. Zelfs als hetgeen je nu doet voor geen meter werkt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je imo beter Deulofeu en Lukaku om elkaar heen laten spelen als je dan toch iets anders probeert.
Misschien was het niks , niet alles uit Espana is goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mag ook. Maar het is nogal dubieus als je een hele voorbereiding met Deulofeu als false 9 bezig bent, daar vervolgens twee competitiewedstrijden mee aankomt, waarvan je er een wint (uit bij West Brom) en een van gelijkspeelt (tegen Tottenham), om er vervolgens nooit meer op terug te vallen. Zelfs als hetgeen je nu doet voor geen meter werkt.
Vind ik dan.
Buiten Lukaku scoren er wel weinig spelers. Bolasie was ook wel een redelijk belangrijke speler maar die ligt er ook een tijdje uit. Koeman is natuurlijk niet de meest experimenterende coach en veel voorzichtiger dan zijn Dreamteamvriendjes.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mag ook. Maar het is nogal dubieus als je een hele voorbereiding met Deulofeu als false 9 bezig bent, daar vervolgens twee competitiewedstrijden mee aankomt, waarvan je er een wint (uit bij West Brom) en een van gelijkspeelt (tegen Tottenham), om er vervolgens nooit meer op terug te vallen. Zelfs als hetgeen je nu doet voor geen meter werkt.
Vind ik dan.
Het was niks, terwijl ze in de voorbereiding prima speelden en in de competitie vier punten haalden uit twee wedstrijden. Aha, we noteren het even.quote:
Precies de reden dat ik mijn tirade begin met ''ik ben niet zo van de La Masia hype''. Hence waarom ik bijvoorbeeld vind dat Munir er absoluut geen reet van kan. Deze poging tot leuk zijn is derhalve niet geslaagd en ik wens je veel succes bij een nieuw probeersel.quote:
Money.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat nou mode? Ene schoen zwart en andere wit (Bellerin en Monreal)
Lekker gek.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat nou mode? Ene schoen zwart en andere wit (Bellerin en Monreal)
Die bal kon hij onmogelijk hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
0-1 Alexis
Stekelenburg had hem moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |