Ik ben blij dat ik dat nog ontlopen heb.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef D. het volgende:
Wat een gedrocht trouwens, dat kerstnummer van 'Edje' Struijlaart
Is die niet van vorig jaar?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef D. het volgende:
Wat een gedrocht trouwens, dat kerstnummer van 'Edje' Struijlaart
Best knapquote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat nog ontlopen heb.
Ik word nog altijd licht aggressief van overdaad aan kerstbellen.quote:
moet je geen Sky Radio Christmas opzettenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word nog altijd licht aggressief van overdaad aan kerstbellen.
Neequote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die niet van vorig jaar?
2000 milesquote:
De gewone ook niet hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet je geen Sky Radio Christmas opzetten
Wie luistert daar naar?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Ch
[..]
Christmas station al sinds oktober 24/7
ik zap wel eens rond op DAB+, dan hoor ik het wel eens 1 seconde ofzoquote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie luistert daar naar?
Wie denkt 8 oktober...let it snow, let it snow, let it snow...?
Mijn moeder heeft een nog grotere hekel aan kerstmuziek dan ik, dus ik kom veilig weg.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
24 december moet sky radio wellicht op in de avond, want alleen dan mag de 25e tijdens het kerstdiner de top 2000 op.Verder ben ik gevrijwaard van die rommel
When the Thames froze ook.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
I'll be there this christmas is natuurlijk ook een geniaal kerstliedje.
Waar op FOK! ik ook kom, storen mensen zich doorgaans al snel aan mij en mijn mening. Toch geef ik die gewoon. Zolang ik hier niet iedereen verrot scheld en mijn kritiek inhoudelijk houd, moet dat kunnen, lijkt me.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee joh, da's nog jaren een gespreksonderwerp
Deze SC leeft op meningsverschillenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar op FOK! ik ook kom, storen mensen zich doorgaans al snel aan mij en mijn mening. Toch geef ik die gewoon. Zolang ik hier niet iedereen verrot scheld en mijn kritiek inhoudelijk houd, moet dat kunnen, lijkt me.
Na een minuutje of drie was ik het wel zat, eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga volgend jaar een actie starten om het mooiste nummer aller tijden in de Top 2000 te krijgen. Dit jaar was ik waarschijnlijk de enige die erop stemde. Doe je mee Elf?
niets levert zoveel verschillende meningen op dan politiek, voetbal en muziekquote:
Ik verschil zelfs met mezelf van mening denk ik.quote:
Omgekeerd zie ik niet zo snel, maar nummers moe worden dat snap ikquote:Op woensdag 14 december 2016 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verschil zelfs met mezelf van mening denk ik.
Kan best dat iets wat vorig jaarnu
is of omgekeerd.
Vorig jaar had ik geen alcohol en nu weet ik nog niet....dus alles is nog mogelijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Omgekeerd zie ik niet zo snel, maar nummers moe worden dat snap ik
muziek + alcoholquote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik geen alcohol en nu weet ik nog niet....dus alles is nog mogelijk.
Ik zag laatst mijn eigen jaarlijst van 2015 terug en constateerde dat bepaalde nummers te hoog, te laag of onterecht niet in de lijst staan. Als ik de lijst nu opnieuw moest doen, zouden er duidelijke verschillen zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verschil zelfs met mezelf van mening denk ik.
Kan best dat iets wat vorig jaarnu
is of omgekeerd.
Ik denk dat persoonlijke lijsten nooit statisch kunnen zijn. Want sommige muziek vind je gewoon goed omdat het goed in elkaar zit terwijl het volgende misschien meer emotie is.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag laatst mijn eigen jaarlijst van 2015 terug en constateerde dat bepaalde nummers te hoog, te laag of onterecht niet in de lijst staan. Als ik de lijst nu opnieuw moest doen, zouden er duidelijke verschillen zichtbaar zijn.
Mee eens. Smaak is aan verandering onderhevig, zeker binnen zo'n kort tijdsbestek als een jaar.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat persoonlijke lijsten nooit statisch kunnen zijn. Want sommige muziek vind je gewoon goed omdat het goed in elkaar zit terwijl het volgende misschien meer emotie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |