alsjeblieft niet zeg. Dat ene nummer staat er al voldoende in.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:27 schreef Mani89 het volgende:
De eerste 2 albums van Coldplay mogen in zijn geheel in de Top 2000 wat mij betreft.
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
Man, van mij mag de Top 2000 weer beginnen.
Lekker muziek luisteren, dagelijks op de hoogte worden gehouden of Lennon al naar bed is,randdebielen bekijken in het top 2000 café (de polonaise op Through the Barricades wordt nooit meer geëvenaard), slechte woordgrappen. Heerlijk!
Ik wil nu ook wel weten hoe het met Lennon gaat, maar ik wacht nog anderhalve week met vragen. Alles op zijn tijd!quote:
Hè jammer, niet op YouTube. Had ik best willen zien.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
de polonaise op Through the Barricades
Nee, dat had je niet willen zien.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Hè jammer, niet op YouTube. Had ik best willen zien.
Lachen is gezond.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, dat had je niet willen zien.
Wat mij betreft zou geen een album in zijn geheel in de top 2000 mogen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:27 schreef Mani89 het volgende:
De eerste 2 albums van Coldplay mogen in zijn geheel in de Top 2000 wat mij betreft.
Eens. Er staan al vaak erg veel nummers van dezelfde artiesten in.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou geen een album in zijn geheel in de top 2000 mogen.
Tubular Bells staat er al voor de helft in in elk geval.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk zouden ze een lijst moeten maken met de meest succesvolle albums in de Top 2000
Hehe, die lijst hadden ze 2 jaar geleden al gemaakt, maar die stond er toch niet in. Het aantal liedjes en hun noteringen gingen voor het aantal minuten van het album.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tubular Bells staat er al voor de helft in in elk geval.
Wish you were here voor 60%. En als je op playtime van het album berekent zo'n 90%.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tubular Bells staat er al voor de helft in in elk geval.
Toch slechts nummer 40 in de lijstquote:Op donderdag 15 december 2016 12:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wish you were here voor 60%. En als je op playtime van het album berekent zo'n 90%.
Kortom, ook bij zo'n lijst is er weer volop ruimte voor discussie.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hehe, die lijst hadden ze 2 jaar geleden al gemaakt, maar die stond er toch niet in. Het aantal liedjes en hun noteringen gingen voor het aantal minuten van het album.
Maar Tubular bells is toch de single, dus dat tikt ook niet lekker aan.
Dat is een rare manier van uitrekenen, als je van 1 nummer wel de singleversie neemt en van de andere niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hehe, die lijst hadden ze 2 jaar geleden al gemaakt, maar die stond er toch niet in. Het aantal liedjes en hun noteringen gingen voor het aantal minuten van het album.
Maar Tubular bells is toch de single, dus dat tikt ook niet lekker aan.
Naja, het had qua punten niks uitgemaakt natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2016 12:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is een rare manier van uitrekenen, als je van 1 nummer wel de singleversie neemt en van de andere niet.
Omdat het album maar 5 nummers heeft zeker.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch slechts nummer 40 in de lijst
quote:Op donderdag 15 december 2016 12:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Omdat het album maar 5 nummers heeft zeker.
Maar ok, ik wil wel een gokje wagen welk album heel hoog staat.
A rush of blood to the head? nummer 44
Thriller? nummer 5
Bad? nummer 8
daarbij is er geen enkel album 100% briljant.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens. Er staan al vaak erg veel nummers van dezelfde artiesten in.
Sommige albums zijn ontegenzeggelijk briljant, maar daar is de Top 2000 niet voor bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor evt liefhebbers had ik destijds een Spotify playlist gemaakt (uiteraard zonder Prince)
https://open.spotify.com/(...)zrj7ducUzYF86t3EKJoFWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |