abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167658923
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2016 09:35 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja, zulke emoties zijn ook wel natuurlijk. Je leert er wel mee omgaan. Schaam je niet voor dat je "liefde" voelt, maar controleer je emoties, laat jezelf niet controleren door je emoties.
Goed gezegd, helemaal mee eens!

Ik denk dat ik nu maar probeer mn gedachtes ergens anders dan naar haar te sturen. Mocht ik haar tegenkomen dan ga ik haar aanspreken (mits ik niet weer zo ontzettend zenuwachtig wordt) want ik denk dat ik haar dan nog steeds leuk vind. Mochten er nog adviezen zijn dan hoor ik die graag. Ik zal jullie allen op de hoogte houden.
pi_167669954
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:53 schreef wgr123 het volgende:

[..]

Goed gezegd, helemaal mee eens!

Ik denk dat ik nu maar probeer mn gedachtes ergens anders dan naar haar te sturen. Mocht ik haar tegenkomen dan ga ik haar aanspreken (mits ik niet weer zo ontzettend zenuwachtig wordt) want ik denk dat ik haar dan nog steeds leuk vind. Mochten er nog adviezen zijn dan hoor ik die graag. Ik zal jullie allen op de hoogte houden.
Denk aan waarom ze jou leuk 'moet' vinden als je haar ziet?

Verder schrijf je dat ze in de supermarkt werkt. Als ze achter de kassa zit kun je makkelijke een gesprekje voeren van enkele zinnen als je aan het betalen bent. Doe dat een paar keer en misschien laat ze iets vallen waar je later op kunt inhaken en aanspreken als je haar ziet als ze niet werkt.
pi_167671425
Spreek haar aan of zet het uit je hoofd.

Dit is gewoon heel raar, sorry.
pi_167706082
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:28 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Denk aan waarom ze jou leuk 'moet' vinden als je haar ziet?

Verder schrijf je dat ze in de supermarkt werkt. Als ze achter de kassa zit kun je makkelijke een gesprekje voeren van enkele zinnen als je aan het betalen bent. Doe dat een paar keer en misschien laat ze iets vallen waar je later op kunt inhaken en aanspreken als je haar ziet als ze niet werkt.
Dat is een goeie, soort van aan al het positieve van mezelf omhoog halen/aan denken als ik het goed begrijp.

Werkt ze idd, ik weet haar tijden en dagen alleen niet, ik heb er niet echt zin in om telkens erheen te gaan om te kijken of ze er werkt, dan maak ik mezelf nog gekker denk ik. Mocht ik haar daar toch een keer zien, ja dan wil ik dat uiteraard doen. Nee, ik kom haar liever weer per toeval tegen op het station waar ik een kort gesprekje wil aanknopen en vervolgens wilt vragen of ze wat wilt afspreken om elkaar beter te leren kennen of iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')