quote:
Op woensdag 28 december 2016 12:28 schreef Mojo.jojo het volgende:[..]
Denk aan
waarom ze jou leuk 'moet' vinden als je haar ziet?
Verder schrijf je dat ze in de supermarkt werkt. Als ze achter de kassa zit kun je makkelijke een gesprekje voeren van enkele zinnen als je aan het betalen bent. Doe dat een paar keer en misschien laat ze iets vallen waar je later op kunt inhaken en aanspreken als je haar ziet als ze niet werkt.
Dat is een goeie, soort van aan al het positieve van mezelf omhoog halen/aan denken als ik het goed begrijp.
Werkt ze idd, ik weet haar tijden en dagen alleen niet, ik heb er niet echt zin in om telkens erheen te gaan om te kijken of ze er werkt, dan maak ik mezelf nog gekker denk ik. Mocht ik haar daar toch een keer zien, ja dan wil ik dat uiteraard doen. Nee, ik kom haar liever weer per toeval tegen op het station waar ik een kort gesprekje wil aanknopen en vervolgens wilt vragen of ze wat wilt afspreken om elkaar beter te leren kennen of iets.