SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
Goddomme wat een progressie boek jij vandaagquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb beslotrn vanavond weer lekker in m'n eigen bed te slapen. Niet meer op de bank.
#prayforwcquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Duim ff voor me mensen dat het doorspuiten van het toilet lukt. Als dat lukt hoeft er niet gegraven te worden.
SC staat wat mij betreft vandaag voor WC
Hoop wel dat het goed komt jaquote:
Stop met deze actquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:32 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Zie, nu hebben jullie beide pijn. Soulmates
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Duim ff voor me mensen dat het doorspuiten van het toilet lukt. Als dat lukt hoeft er niet gegraven te worden.
SC staat wat mij betreft vandaag voor WC
Probeer je potverdullemenochies 2 voor elkaar bestemde top-mensen te koppelen, worden er grapjes over gemaaktquote:
Ja he.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Goddomme wat een progressie boek jij vandaag
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he.
Nu even zitten, kopje thee. En dan met een half uur omkleden, spullen pakken en richting ziekenhuis. Vind t wel spannend.
Heb controle afspraak bij de chirurg en ik hoop heel erg dat alles goed isquote:
Sterktequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb controle afspraak bij de chirurg en ik hoop heel erg dat alles goed is. En dat de hechtingen eruit gaan en dat ik weer gewoon kan douchen en wanneer ik weer mag gaan autorijden en mijn knie buigen en zo
.
Oooh hopen dat je goed nieuws krijgt jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb controle afspraak bij de chirurg en ik hoop heel erg dat alles goed is. En dat de hechtingen eruit gaan en dat ik weer gewoon kan douchen en wanneer ik weer mag gaan autorijden en mijn knie buigen en zo
.
Dat hopen we allemaal met je meequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil niet meer gekoppeld worden trouwens.
Uitloop.. Lopen.. Buigen..quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat ik moet wachten.
Dan heb je straks wel een lekkere warme douche verdiend, om daarna op de bank te ploffen in je bloemetjes badjas met een lekker kop warme chocomel&amaretto + slagroom. All you need is Love op tv en gaan !quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:51 schreef Samzz het volgende:
Nee. Ik zit nog steeds te wachten en ben het heel erg zat.
Mag morgen douchen, hechtingen zijn er net uitquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan heb je straks wel een lekkere warme douche verdiend, om daarna op de bank te ploffen in je bloemetjes badjas met een lekker kop warme chocomel&amaretto + slagroom. All you need is Love op tv en gaan !
Fijn!quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag morgen douchen, hechtingen zijn er net uit.
Herstel gaat goed! Nog een week op twee krukken, dan afbouwen. Na tien dagen mag ik weer autorijden.
Ohh wat goedquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag morgen douchen, hechtingen zijn er net uit.
Herstel gaat goed! Nog een week op twee krukken, dan afbouwen. Na tien dagen mag ik weer autorijden.
Wat heb je gemaakt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ja ben blij. Yay! Net al een bakje chocola-zeezout soesjes leeggegeten.
Straks thuis maar even koken. Haha.
Hamburgersquote:
Koken noemt ze dat..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hamburgers.
Wit bolletje, zelfgemaakte eiersalade, ijsbergsla, komkommer, plakje kaas en een tartaartje.
God jezusquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Koken noemt ze dat..
Voor deze keer zien we het door de vingers, door het goede nieuws
oh wacht, dit is niet CUL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |