Ga je je niet ergeren aan personen in series dan? Vooral als je meerdere afleveringen kijkt, op gegeven moment denk je toch , ja nou weten we het welquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik ben ook vooral opgegroeid met films hoorIk kijk ook nog niet zolang naar series, denk pas een jaar of vijf. Maar dat het aanbod zoveel is vind ik wel leuk eigenlijk, niks mis met keuze hebben. En bij films heb ik vaak ook dat ik niet weet wat ik allemaal nog moet gaan kijken, maar ik ga dan ook zelden naar de bioscoop.
Ik denk met The Sopranos dat de eerste echte kwaliteitsserie is uitgekomen rond 1999. En daarna die series die jij opnoemt en steeds meer. In deze tijd helemaal nu dankzij Netflix die er echt op een belachelijk tempo allemaal series uitperst en HBO blijft ook gewoon goed bezig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is wel veranderd ja. Vroeger was het vooral beperkt aantal series waar iedereen naar keek. Baywatch, Dawsons Creek, X-files, Friends. En dan 1 keer per week op tv. Vanaf jet moment dat Prison Break en Lost uitkwamen ongeveer rond dezelfde periode zijn series echt enorm populair geworden
Jawel, maar bij sommige series boeit me dat niet eens eigenlijk. Zo had ik bij Homeland aan werkelijk elk hoofdpersonage een bloedhekel, maar bleef ik kijken omdat het verhaal wel intrigerend was.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je je niet ergeren aan personen in series dan? Vooral als je meerdere afleveringen kijkt, op gegeven moment denk je toch , ja nou weten we het wel
Alleen Walter White is me nooit echt gaan tegen staan, maar die bleef zichzelf dan ook opnieuw uitvinden
Weinig echt goede nieuwe series.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk met The Sopranos dat de eerste echte kwaliteitsserie is uitgekomen rond 1999. En daarna die series die jij opnoemt en steeds meer. In deze tijd helemaal nu dankzij Netflix die er echt op een belachelijk tempo allemaal series uitperst en HBO blijft ook gewoon goed bezig.
nah,quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je je niet ergeren aan personen in series dan? Vooral als je meerdere afleveringen kijkt, op gegeven moment denk je toch , ja nou weten we het wel
Alleen Walter White is me nooit echt gaan tegen staan, maar die bleef zichzelf dan ook opnieuw uitvinden
Ik heb me dit jaar toch al prima vermaakt met wat nieuwere series op Netflix, kan verder ook niet alles kijken natuurlijk.quote:
Bij The Walking Dead liepen de meeste kutbijpersonen er na zes seizoenen nog. Maar dat is qua karakters ook echt een belachelijk zwakke serie.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
nah,
goede series hebben goede hoofdpersonages
en soms heb je van die kutbijpersonen maar die zijn er gelukkig nooit zo lang
Ik kijk the 100 sinds vorige week prima serie doet soms denken aan topper Lost.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me dit jaar toch al prima vermaakt met wat nieuwere series op Netflix, kan verder ook niet alles kijken natuurlijk.
TWD kan me idd weinig meer boeien na zoveel seizoenenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij The Walking Dead liepen de meeste kutbijpersonen er na zes seizoenen nog. Maar dat is qua karakters ook echt een belachelijk zwakke serie.
Sense8 was tofquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Stranger Things was genieten natuurlijk. En ik kijk ook uit naar tweede seizoen van Sense8 maar verder nah
Strange things begreep ik echt geen kut van drie keer met je ogen knipperen en ze waren heel ergens anders in het verhaal.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Stranger Things was genieten natuurlijk. En ik kijk ook uit naar tweede seizoen van Sense8 maar verder nah
Lost heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kijk the 100 sinds vorige week prima serie doet soms denken aan topper Lost.
Lost is briljant. Laatste seizoen was wat minder natuurlijk maar dat concept en verhaallijnen was echt geweldig. Weinig series die me nog zo hebben gepaktquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kijk the 100 sinds vorige week prima serie doet soms denken aan topper Lost.
Waarom ben je ooit gestopt met GoT eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al een tijd geen series meer gekeken. Ik kijk nog wel jaarlijks Huis van Kaarten en Narcos maar daar blijft het bij.
Ik sloeg het een week over en op de andere dag was het wel voorbij.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben je ooit gestopt met GoT eigenlijk?
Ik heb gelukkig heel lost op Netflix kunnen zien voor het verdween.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lost heb ik nog nooit gezienErg hè
Sense8 is bijna weerquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik durf te wedden dat jij dat echt geweldig vindquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lost heb ik nog nooit gezienErg hè
Na seizoen 4 was ik eigenlijk al afgehaakt en had ik het twee jaar niet meer gekeken, tot ik de overige seizoenen maar gedownload had in een tijd van verveling. Dat was weer cringequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
TWD kan me idd weinig meer boeien na zoveel seizoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |