Mwah beter weet ik niet. Kan je denk ik niet zo zeggen, Oscarfilms en Emmy-series hebben beide hoge kwaliteit. Blijft gewoon smaak vooralquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien dat vroeger films echt beter waren dan series, maar er komt nu qua series zoveel genot uit en ook met een goed budget dat het echt wel beter is dan de meeste films hoor.
Is toch een hoop gezeik mee geweestquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
die muntjes stellen geen kut voor vergeleken met wat Ajax en Feyenoord allemaal uit vreten
Ik ga vanavond even meten.quote:
Je hebt nu wel dat veel topacteurs ook series gaan doen natuurlijk, dat was voor 2000 wel echt minder. Verder blijft het ook smaak natuurlijk, maar ik hou wel van meer diepgang altijd. En wat Fylax zei, de cliffhangers en dat je steeds iets meer van het verhaal wil weten is ook erg leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah beter weet ik niet. Kan je denk ik niet zo zeggen, Oscarfilms en Emmy-series hebben beide hoge kwaliteit. Blijft gewoon smaak vooral
Nooit gezienquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:46 schreef Elan het volgende:
Ben de hele Star Wars serie aan het kijken, in chronologische volgorde.
Natalie Portman godess
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is iets wat ze allebei hebben, maar die punten die ik over series noem maakt dat ik dat een beter medium vind.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:48 schreef Fylax het volgende:
volgens mij heb ik niet goed geteld maar ik kom over de 7000
even opnieuw tellen
Klopt ja. Maar tch ook andersomquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nu wel dat veel topacteurs ook series gaan doen natuurlijk, dat was voor 2000 wel echt minder. Verder blijft het ook smaak natuurlijk, maar ik hou wel van meer diepgang altijd. En wat Fylax zei, de cliffhangers en dat je steeds iets meer van het verhaal wil weten is ook erg leuk.
Ik heb er wel eens beelden van gezien en het heeft me nooit zo getrokken, misschien dat ik het nog ooit eens opzet als ik me echt heel erg verveel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef Elan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gezien
[/quote
Wat
Waarom niet, Star Wars is epic man
Ik kom op 140 pagina's uit + 2 lossequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Pak een rekenmachine. Toets 0+50, ans+50 enzovoort bij iedere klik op de PC.
Nja ik ben ook vooral opgegroeid met films hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik ben er zo mee opgegroeid dat ik denk ik nooit series zou verkiezen boven films.
Het is bij series ook gwwoon teveel aanbod. Echt teveel. En bij films als je de schijtlollige kutcomedy en De alleen maar superhelden-actie films weglaat kan je dat beter bijhouden
140*50 + dat aantal van twee losse.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom op 140 pagina's uit + 2 losse
140*50 = 7000 + 2 = 7002quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
140*50 + dat aantal van twee losse.
Staan op Netflix. Echt heel tof om keer te kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens beelden van gezien en het heeft me nooit zo getrokken, misschien dat ik het nog ooit eens opzet als ik me echt heel erg verveel.
Hoeft ook niet te verdwijnen, dat zeg ik nergens. Denk dat sommige concepten prima zijn voor een film en anderen beter voor series. En denk dat voor acteurs zo'n hele serie van een paar seizoenen opnemen ook wel vrij zwaar is, dan zijn veel verschillende films opnemen makkelijker omdat je dan telkens een nieuwe rol hebt die je uitdaging kan bieden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar tch ook andersomzo'n Bryan Cranston van BB is nu met films bezig laatste jaren dus het zal nooit verdwijnen al denken serie-fanboys daar anders over
Maar het is wel veranderd ja. Vroeger was het vooral beperkt aantal series waar iedereen naar keek. Baywatch, Dawsons Creek, X-files, Friends. En dan 1 keer per week op tv. Vanaf jet moment dat Prison Break en Lost uitkwamen ongeveer rond dezelfde periode zijn series echt enorm populair gewordenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik ben ook vooral opgegroeid met films hoorIk kijk ook nog niet zolang naar series, denk pas een jaar of vijf. Maar dat het aanbod zoveel is vind ik wel leuk eigenlijk, niks mis met keuze hebben. En bij films heb ik vaak ook dat ik niet weet wat ik allemaal nog moet gaan kijken, maar ik ga dan ook zelden naar de bioscoop.
Tja dat ruimtereizen heeft me nooit echt getrokken, en dat vechten met die laserzwaardjes.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Staan op Netflix. Echt heel tof om keer te kijken.
Ook behoorlijke hoeveelheid lekkere wijven aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |