Hmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijne is groot genoeg om je moeder te laten kermen
Ik heb vannacht gedroomd over dat ik mijn ouders had betraptquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijne is groot genoeg om je moeder te laten kermen
Kom maar een keer langs hoor.quote:
Zodra je het niet uitlokt gebeurt er niks. Ik heb sowieso wel een Pools uiterlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik heb die gasten tekeer zien gaan tegen Dortmund toen, dat was niet goed.
Vuillakquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd over dat ik mijn ouders had betrapt
Nou dan zou ze echt genieten zeg. Aangezien jij haar niet eens durft aan te rakenquote:
Als je met een hele groep Ajax supporters bent en één iemand roept wat verkeerds zijn jullie allemaal de lul denk ik. Dan gaat het op zwart bij die gasten en trappen ze iedereen in elkaar.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zodra je het niet uitlokt gebeurt er niks. Ik heb sowieso wel een Pools uiterlijk
Welke debiel gaat er dan ook in groepen lopen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je met een hele groep Ajax supporters bent en één iemand roept wat verkeerds zijn jullie allemaal de lul denk ik. Dan gaat het op zwart bij die gasten en trappen ze iedereen in elkaar.
Maar misschien is dit mijn pessimistische kijk op het leven wel
Kankigoede serie.quote:
Sow waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou dan zou ze echt genieten zeg. Aangezien jij haar niet eens durft aan te raken
Ik probeer je te versieren. Dan moet je net als bij vrouwen niet altijd aardig doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sow waar heb ik dit aan verdiend?
De meeste mensenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welke debiel gaat er dan ook in groepen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hmm, wil er opzich best aan beginnen maar heb nog een hoop films te zien en heb mezelf ook voorgenomen veel meer boeken te gaan lezenquote:
Sorry. Ik had het niet door.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik probeer je te versieren. Dan moet je net als bij vrouwen niet altijd aardig doen
Series > Filmsquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm, wil er opzich best aan beginnen maar heb nog een hoop films te zien en heb mezelf ook voorgenomen veel meer boeken te gaan lezenlastig lastig
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste mensenEuropees uit is dat niet handig. Of je krijgt klappen van de ME of van de supporters die het op zoeken. Gewoon lekker wodka drinken met de normale supporters van legia. Lekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Je kan toch meerdere dingen tegelijk kijken/lezen? Niet exact op hetzelfde moment, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm, wil er opzich best aan beginnen maar heb nog een hoop films te zien en heb mezelf ook voorgenomen veel meer boeken te gaan lezenlastig lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |