Ik wilde beginnen door het eerste topic in de reeks te pakken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet je zeker? doe eens zeggen hoe je geteld hebt
Handmatig begonnen bij deel 1 en dan vervolgens x aantal topics per pagina en zo elke pagina dat aantal er bij optellen. Laatste pagina uiteraard topics geteld.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet je zeker? doe eens zeggen hoe je geteld hebt
Is ongeveer 120 keer klikkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde beginnen door het eerste topic in de reeks te pakken.
Oh dan heb jij t helemaal goed gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Handmatig begonnen bij deel 1 en dan vervolgens x aantal topics per pagina en zo elke pagina dat aantal er bij optellen. Laatste pagina uiteraard topics geteld.
Sterktequote:Op dinsdag 13 december 2016 11:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is ongeveer 120 keer klikken
dus ga ik straks ff doen
ksc heeft 8800 staat erquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:59 schreef Elan het volgende:
Dit is buiten UTO denk ik de reeks met de meeste topics?
Keertje gepost had binnen 2 posts ruzie.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens save me ik wil shotjes en het is nog niet eens donderdag studentennacht
Jeetje, het is een nummering van een topicreeks, hij heeft je niet bedreigdquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan die mongool niet gewoon lekker definitief optiefen naar KLB ofzo
Klopt. Loop in de pas anders krijg je klappen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Keertje gepost had binnen 2 posts ruzie.
Nou is dat voor mij niet zo'n prestatie, maar die kliekjes zijn daar heeel extreem.
Walgelijk is datquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier moet ik even van bijkomen. Al zit er hier een homo in de trein aan overacting te doen.
Voor rust moet je niet in de trein gaan zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |