Nee, vandaag gewoon een testaccount aangemaakt en rondgekeken.quote:
quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhh okayokay. Snel verderkijkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muah zoveel boeiende theories zal ik niet hebben hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
laat me sowieso na elke episode weten hoe en wat en welke theories je hebt, wil 't wel graag weten van iemand die niet de fan theories heeft gevolgd op Reddit
vast wel johquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah zoveel boeiende theories zal ik niet hebben hoor
Ik ga dan meestal maar gewoon verder kijken om een antwoord krijgen op de vragen die ik hebquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
vast wel joh
deze serie zit vol wtf waardoor je gaat theorizen
vertel me dan maar gwn wat je van elke episode vondquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dan meestal maar gewoon verder kijken om een antwoord krijgen op de vragen die ik hebHeb het niet voor niks uitgesteld zodat ik alles achter elkaar kan kijken
Bij aflevering 3 vond ik het wel vaagquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
vertel me dan maar gwn wat je van elke episode vond
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij zijn allang vriendenquote:
Zou je psyco lizzie (Walking dead) doen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(born January 13, 1997)
Ik voel me oud
Die is 11 ofzo, doe normaal gekquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou je psyco lizzie (Walking dead) doen?
Lord Voldemort?quote:
Veertien haar oudere zus is ook actrice en ze doet nu al sexy photoshoots enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is 11 ofzo, doe normaal gek
pics?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veertien haar oudere zus is ook actrice en ze doet nu al sexy photoshoots enzo.
Stonden laatst in het walking dead topic.quote:
Dan zijn ze nog strak.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is 11 ofzo, doe normaal gek
Post ze even hier danquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stonden laatst in het walking dead topic.
praise ALLAHquote:
Komt er allemaal bloed bij kijken, moet je dat weer opdweilen. Gedoequote:
hmm dat weet ik ff nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij aflevering 3 vond ik het wel vaagSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur danquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stonden laatst in het walking dead topic.
Zit op mobiel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop