Dan ben je echt laagste van het laagste.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja tuurlijk ook ouders en school inlichten. Dat kan goed mis gaan
is beste voor iemand. Op korte termijn is zo'n straf vervelend maar uiteindelijk beter afquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je echt laagste van het laagste.
Ja er is ooit een kind beter geworden van sancties/instanties.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is beste voor iemand. Op korte termijn is zo'n straf vervelend maar uiteindelijk beter af
ja dit onrecht kan ik niet aanquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Mortaxx heeft hier de hele nacht op zitten wachten.
Walgelijk mannetje ben je toch ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is beste voor iemand. Op korte termijn is zo'n straf vervelend maar uiteindelijk beter af
ja kijk naar jeugdzorg bijvoorbeeld. Doen heel goed werkquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja er is ooit een kind beter geworden van sancties/instanties.
Audi goden. Maar wel aan de prijs.quote:
Wel aan de prijs ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Audi goden. Maar wel aan de prijs.
Nieuwe modellen van Renault zijn ook wel tof.
Of Toyota.
Als ik hier op antwoord pak je me vroeg of laat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Rij jij nog in de Audi van je schoonouders?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik hier op antwoord pak je me vroeg of laat.
I'll take that as a YESquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik hier op antwoord pak je me vroeg of laat.
Daar moet je vooral vliegen in je Ford Angliaquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Al rijden we niet heel veel meer, in London.
Is dat wat dat Westworld?quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal ik een tosti maken en Westworld kijken of al naar bed gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |