Ja goeie timing ik zie het alquote:Op maandag 12 december 2016 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms. Ik stuur je wel ffe DM morgenochtend
Dat was geniaal ja. Vooral toen je de straat zei waar je stond en dat 50 meter van je hotel af wasquote:Op maandag 12 december 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
zal nooit vergeten dat fokkie mijn routebeschrijving moest sturen
Ik gooi morgen al mijn deadlines eruit en dan 2 maanden niks.quote:Op maandag 12 december 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon na 1 dag werken weer dagje vrij.
Daar is echt bijzonder weinig mis mee
toen was ik 2 bars uitgezet.quote:Op maandag 12 december 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was geniaal ja. Vooral toen je de straat zei waar je stond en dat 50 meter van je hotel af was
Ja, Happy Hour bar waar je uit was gezet toen je vrouw al naar hotel terug wasquote:Op maandag 12 december 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toen was ik 2 bars uitgezet.
had niet eens kater die nacht erna
Trusten flipsie 😘quote:Op maandag 12 december 2016 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Same same
Toch maar slapen gaan. Heb nog best lange werkweek ook.
wie houdt er dan ook happy hour tussen 12-3 en klaagt dan dat mensen 10 jagermeister bestellenquote:Op maandag 12 december 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Happy Hour bar waar je uit was gezet toen je vrouw al naar hotel terug was
ja heb toen uur in dat bushokje gezetenquote:Op maandag 12 december 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
En toen appte je een foto van een poster met een ijsbeer en beweerde je dat Knut ook in Berlijn was
pff matig dat ze je er uit zetten en niet eens taxi voor je bellen ofzoquote:Op maandag 12 december 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toen was ik 2 bars uitgezet.
had niet eens kater die nacht erna
Nee, moest met klote trein.quote:Op maandag 12 december 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
pff matig dat ze je er uit zetten en niet eens taxi voor je bellen ofzo
wtf 3 uur lang en snachts.quote:Op maandag 12 december 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wie houdt er dan ook happy hour tussen 12-3 en klaagt dan dat mensen 10 jagermeister bestellen
Ow maar die gingen wel snachts dusquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, moest met klote trein.
2 keer uitgestapt omdat ik moest pissen als reiger en dan weer 15 minuten wachten.
Wat een nacht.
24/7 jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ow maar die gingen wel snachts dus
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2016 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Same same
Toch maar slapen gaan. Heb nog best lange werkweek ook.
beter rijk trouwen opsoquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ookschoolweek dan, waarbij 3 dagen project dus lekker in klote labzaal uuughhh
Steerkte
zoals mijn vrouwquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee ik wil zelf die moneys maken terwijl manlief thuis op de kinderen past
Is zo weer ingenomenquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
NOS journaal opent met bevrijding van Aleppo
mijn schoenen en fiets zijn Moker viesquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan heeft helaas ook matige annekdotes over mij dronken
hoezoquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn schoenen en fiets zijn Moker vies
gelukkig geen platte handquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:07 schreef JanCees het volgende:
Mijn ouders dachten dat ik in de berm was gevallen omdat mijn broek ook Moker vies was
ik fietste met 2 maten naar huis vanaf de paus. Alleen er zijn werkzaamheden dus konden op gegeven moment niet het fietspad op en moesten enorm omfietsen. Een maat dacht te herinneren dat je een groot stuk kon afsnijden via het weiland. Dus wij met onze laatste kracht de fietsen over dat hek gegooid en ik zet 2 stappen en zak zo ongeveer een halve meter de modder in. We waren even vergeten dat het de hele avond geregend hadquote:
Het is altijd gezellig in de nacht.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
JR moet even komen voor nachtchillings
PFFFFquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik fietste met 2 maten naar huis vanaf de paus. Alleen er zijn werkzaamheden dus konden op gegeven moment niet het fietspad op en moesten enorm omfietsen. Een maat dacht te herinneren dat je een groot stuk kon afsnijden via het weiland. Dus wij met onze laatste kracht de fietsen over dat hek gegooid en ik zet 2 stappen en zak zo ongeveer een halve meter de modder in. We waren even vergeten dat het de hele avond geregend had
Best een lang stuk voor zo'n saai verhaal
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Kleine dienstmededeling: Haags_kwartiertje heeft een ban.
Einde dienstmededeling.
ik lig al in bed en moker moe. Was er half 6 al uit en social jetlag nachie achter de rugquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
JR moet even komen voor nachtchillings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |