Oeeeeeh hebbenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 15:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Uitstekende film inderdaad, erg genoten. Ze doen iets erg goed als je maar al te graag weer in het Star Wars Universum wilt duiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:13 schreef Tokus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die ook geïnteresseerd zijn in de boeken, Catalyst schijnt perfect aan te sluiten. Soort prequel van Rogue One, kijken of ik het boek eens kan lezen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2016 16:16 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Alsof je aan Darth zijn lul zuigt.
je kan het natuurlijk ook overdrijven he....quote:Op woensdag 14 december 2016 22:13 schreef KingRadler het volgende:
de film was geweldig compleet ander soort sfeer, misschien zelfs beter als the Empire Strikes Back
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga `m binnenkort zeker nog eens zien.
9,5/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pluspunten waren voor mij het feit dat de meeste personages nieuw zijn en we alleen zijdelings te maken krijgen met bekende figuren. Dat vond ik erg verfrissend en hoop dat ze dit meer gaan doen in de toekomst, al valt dat niet meteen te verwachten. Goede mix van klassieke, herkenbare Star Wars met een frisse nieuwe wind.
Minpuntjes waren de ondertussen gebruikelijke overacting van Forest Whitaker en, in tegenstelling tot de meesten in dit topic^dit en eens met de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geweldige film en blij met m'n darth vader drinkbeker
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat scheelt is dat ze de hele mal van een Episode los hebben kunnen laten en gewoon een verhaal hebben kunnen vertellen zonder een checklist ernaast te moeten hebben of ze aan alles vaste punten van een Star Wars film hebben voldaan. Als dit het niveau wordt van de losstaande films mogen er wat mij betreft nog heel wat volgenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:45 schreef Rnie het volgende:
Net gezien in Scheveningen....Wow...just wow...Zoveel malen beter dan the Force Awakens![]()
Volledig mee eensquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat scheelt is dat ze de hele mal van een Episode los hebben kunnen laten en gewoon een verhaal hebben kunnen vertellen zonder een checklist ernaast te moeten hebben of ze aan alles vaste punten van een Star Wars film hebben voldaan. Als dit het niveau wordt van de losstaande films mogen er wat mij betreft nog heel wat volgen
Ik denk dat er juist wel fanservice nodig was in episode 7. Het doel van LucasArts was heel duidelijk om de fans te laten zien, dit is de oude vertrouwde Star Wars. Zeker als je kijkt hoe Star Wars er voor epsiode 7 voor stond was het logisch dat ze mensen zoveel mogelijk dat oude gevoel wilden geven.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Volledig mee eens![]()
Ik hoop dat ze nu ook inzien dat al die fan service ook niet nodig is![]()
Dat bedoelde ik ook inderdaad, voor deel 7 begreep en accepteer ik de fan service ook wel. Desalniettemin was het wel wat veel, als je de film nu weer kijkt, bij de release heb ik daar wel van genoten in de bios.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:32 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik denk dat er juist wel fanservice nodig was in episode 7. Het doel van LucasArts was heel duidelijk om de fans te laten zien, dit is de oude vertrouwde Star Wars. Zeker als je kijkt hoe Star Wars er voor epsiode 7 voor stond was het logisch dat ze mensen zoveel mogelijk dat oude gevoel wilden geven.
Yup de 'hey everybody, look who this is!'-cameos waren best suf. Hoop dat dat idd nu klaar is en de oude garde meer toevoegt in VIII dan alleen sentiment.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook inderdaad, voor deel 7 begreep en accepteer ik de fan service ook wel. Desalniettemin was het wel wat veel, als je de film nu weer kijkt, bij de release heb ik daar wel van genoten in de bios.
Denk dat de film nog wel gebaat was bij een minuutje of 20/30 extra in de eerste helft om de characters wat verder uit te werken. Misschien dat er hier wel een extended cut van komtquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:34 schreef Evertjan het volgende:
Goede film echt goed gedaan al waren de side characters beter dan de hoofdrollen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |