Ach come on. Episode 3 is gewoon een goede film.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:53 schreef ems. het volgende:
1 hoort helemaal niet bij SW. En inderdaad, de andere 2 films uit die reeks zijn net te doen als je een heleboel drugs op hebt maar 1 is gewoon irrelevant.
Hij gaat sowieso 1 miljard binnenhalen. Minimaal 150 miljoen openingweekend in de VS.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Want deze film flopt hard natuurlijk.
Oh daarom zat vanmorgen om half 10 de IMAX zaal stampvol.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Want deze film flopt hard natuurlijk.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:50 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso 1 miljard binnenhalen. Minimaal 150 miljoen openingweekend in de VS.
Kingradler zit pas maanden te janken dat dit mogelijk de doodsteek gaat worden, niet opgevallen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh daarom zat vanmorgen om half 10 de IMAX zaal stampvol.
nahquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:50 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ach come on. Episode 3 is gewoon een goede film.
Ach hij reageert toch nooit op reacties op zijn posts, dus je kunt hem net zo hard negeren eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2016 00:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Kingradler zit pas maanden te janken dat dit mogelijk de doodsteek gaat worden, niet opgevallen?
Anyway, ik deel jullie mening gewoon hoor. Alleen al dat het Star Wars is maakt dat al.
Denk dat ik het wel de beste vind van de prequels, maar of het objectief gezien een goede film is? Grootste bezwaar wat ik ermee heb is dat het einde van de film een stuk dialoog van Leea over haar moeder totaal niet doet kloppen.quote:
quote:Luke: Leia, do you remember your mother, your real mother?
Leia: Just a little bit. She died when I was very young.
Luke: What do you remember?
Leia: Just images really, feelings.
Luke: Tell me.
Leia: She was, very beautiful, kind, but sad. Why are you asking me this?
That's not how The Force works!quote:Op zondag 18 december 2016 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Met een beetje schrijfplakband maak je daarvan dat die indrukken door the Force doorgegeven zijn...
Dan slaat het verhaal van Leea helemaal nergens op. Mama Organa gaat namelijk pas dood als Alderaan wordt opgeblazen.quote:Op zondag 18 december 2016 17:39 schreef Dagonet het volgende:
Wie zegt dat ze op dat moment weet dat haar moeder haar moeder niet is? Ze heeft pas net geleerd dat Vader haar vader is, en niet Bail.
Continuity is for pussies.quote:Op zondag 18 december 2016 17:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me gewoon aan Lucas te liggen, die plots vond dat Padme toch maar in het kraambed moest sterven omdat het dramatischer was. Fuck continuity.
Ja, vond ik ook. Het laatste half uur echt op het puntje van m'n stoel gezeten, zo gaaf.quote:Op zondag 18 december 2016 22:40 schreef CoExist het volgende:
Net terug uit de bios.
Gave Star Wats film. Beter dan SW7:TFA.
Bizarre is dat je weet wat de gevolgen uiteindelijk zijn, maar dat het toch heel interessant is om te kijken hoe ze nou precies die plannen hebben gekregen en je toch hoopt dat de hoofdrolspelers het halen.quote:Op zondag 18 december 2016 23:36 schreef loekf het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Het laatste half uur echt op het puntje van m'n stoel gezeten, zo gaaf.
Om maar niets te zeggen over de kwaliteit van het gevecht zelf, twee losgeslagen grasmaaiers.quote:Op maandag 19 december 2016 12:29 schreef Komakie het volgende:
Dat eind gevecht tussen Obi-wan en Anakin wist je dat er niet iemand ging verliezen want ze bestaan allebei nog een episode later.
quote:Op maandag 19 december 2016 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Om maar niets te zeggen over de kwaliteit van het gevecht zelf, twee losgeslagen grasmaaiers.
Ik vond van wel.quote:
gewoon 3d voegde in ieder geval niets toe.quote:Op maandag 19 december 2016 15:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vond van wel.
Ging eigenlijk nooit naar IMAX omdat het niet bij mij in de buurt zit en nu toevallig wel een keer geweest, maar ik vond het een stuk beter te pruimen van 3D op een normaal scherm en dat zeg ik als 3D hater
Gelukkig hebben ze er nauwelijks gebruik van gemaakt bij deze film.quote:Op maandag 19 december 2016 15:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
gewoon 3d voegde in ieder geval niets toe.
Dat is nu net de reden dat ik tegen al die 3D versies van films ben. Het is gewoon een gimic geworden om meer geld te krijgen voor iets wat er nauwelijks in zit en daadwerkelijk iets toevoegt. Daarnaast is het beeld ook een stuk minder 'mooi' als je door een brilletje moet kijken.quote:Op maandag 19 december 2016 15:46 schreef Kamina het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze er nauwelijks gebruik van gemaakt bij deze film.
Gelukkig vragen de meeste filmhuizen die ook Star Wars en zo vertonen niks extra's en natuurlijk cinneville.quote:Op maandag 19 december 2016 16:06 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat is nu net de reden dat ik tegen al die 3D versies van films ben. Het is gewoon een gimic geworden om meer geld te krijgen voor iets wat er nauwelijks in zit en daadwerkelijk iets toevoegt.
Dat laatste is volgens mij waar ze het voor doen; opnames maken van 3d films is lastig.quote:Op maandag 19 december 2016 16:06 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat is nu net de reden dat ik tegen al die 3D versies van films ben. Het is gewoon een gimic geworden om meer geld te krijgen voor iets wat er nauwelijks in zit en daadwerkelijk iets toevoegt. Daarnaast is het beeld ook een stuk minder 'mooi' als je door een brilletje moet kijken.
Misschien toch maar eens proberen dan, heb al 3 jaar zo'n 3D tv en heb de functionaliteit nog nooit gebruiktquote:Op maandag 19 december 2016 17:10 schreef planethugo het volgende:
thuis op mijn 3d tv vind ik 3d vaak een stuk beter dan in de bioscoop en dan voegt het ook echt wat toe. Al geldt dat niet voor alle films natuurlijk
Ik moet eerlijk bekennen dat de enige film waarbij 3D echt meerwaarde had voor mij nog steeds Avatar was (wat trouwens voor de rest een knudde film is maar dat terzijde). De pracht en praal die ik daar in 3D zag heb ik sindsdien eigenlijk niet meer kunnen terugvinden.quote:Op maandag 19 december 2016 16:06 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat is nu net de reden dat ik tegen al die 3D versies van films ben. Het is gewoon een gimic geworden om meer geld te krijgen voor iets wat er nauwelijks in zit en daadwerkelijk iets toevoegt. Daarnaast is het beeld ook een stuk minder 'mooi' als je door een brilletje moet kijken.
Gravity en Transformers 3 (quote:Op maandag 19 december 2016 18:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat de enige film waarbij 3D echt meerwaarde had voor mij nog steeds Avatar was (wat trouwens voor de rest een knudde film is maar dat terzijde). De pracht en praal die ik daar in 3D zag heb ik sindsdien eigenlijk niet meer kunnen terugvinden.
Ik ga ook een stuk minder naar de bioscoop omdat ik thuis kijken veel fijner vind maar dat terzijdeMisschien zijn er ondertussen al nieuwe films in 3D geweest die het gebruikt hebben op een manier die echt iets toevoegt.
Ik ga minder naar de bios door 3D. Alleen als het een film is die ik echt wil zien en niet wil wachten op 2D of op de Blue Ray doe ik het maar. Dus Rogue One en daarvoor TFA. Verder kan ik mezelf er niet toe zetten.quote:Op maandag 19 december 2016 18:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat de enige film waarbij 3D echt meerwaarde had voor mij nog steeds Avatar was (wat trouwens voor de rest een knudde film is maar dat terzijde). De pracht en praal die ik daar in 3D zag heb ik sindsdien eigenlijk niet meer kunnen terugvinden.
Ik ga ook een stuk minder naar de bioscoop omdat ik thuis kijken veel fijner vind maar dat terzijdeMisschien zijn er ondertussen al nieuwe films in 3D geweest die het gebruikt hebben op een manier die echt iets toevoegt.
TFA kon ik idd niet anders dan 3d bekijken, Rogue One nu 2 x gewoon in 2D in 2 verschillende bioscopen... heerlijkquote:Op woensdag 21 december 2016 09:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga minder naar de bios door 3D. Alleen als het een film is die ik echt wil zien en niet wil wachten op 2D of op de Blue Ray doe ik het maar. Dus Rogue One en daarvoor TFA. Verder kan ik mezelf er niet toe zetten.
Daarom was het dit keer des te opvallend; premiere avond om 20:00 in de pathe...Dat is echt HEEL lang geleden dat dat lukte, meestal mag je op dinsdagmiddag om 14u op komen draven ofzo en nu draait het weer op de normale tijden. Hoop dat dit een nieuwe trend in zet.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:23 schreef Skull-splitter het volgende:
De keus wordt je meestal ontnomen idd, als er al 2D draait dan is dit vaak op mindere uren. Als ik een tweede keer ga dan ga ik zeker naar de 2D variant, gelukkig wel beschikbaar in Den Haag.
Of pas veel later. Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:23 schreef Skull-splitter het volgende:
De keus wordt je meestal ontnomen idd, als er al 2D draait dan is dit vaak op mindere uren. Als ik een tweede keer ga dan ga ik zeker naar de 2D variant, gelukkig wel beschikbaar in Den Haag.
Thuis? Gast, nee. Dat komt wel, maar ik hem minstens nog eens zien in de bios zien.quote:Op woensdag 21 december 2016 11:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Of pas veel later. Dat kan ook nog.
Ik bedoel dat hij pas veel later in 2D in de bios komt.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Thuis? Gast, nee. Dat komt wel, maar ik hem minstens nog eens zien in de bios zien.
Hier domineert Pathe, je mag al blij zijn als er uberhaupt 2D is. Dit is dan ook meer zalen vullen dan mensen tegemoet komen.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij pas veel later in 2D in de bios komt.
Ik wil star Wars Rebels zien, mja, staat niet op netflixquote:Op woensdag 21 december 2016 09:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
TFA kon ik idd niet anders dan 3d bekijken, Rogue One nu 2 x gewoon in 2D in 2 verschillende bioscopen... heerlijk
En nog een leuk artikel over Rogue & Rebels;
http://www.starwars.com/n(...)ections-in-rogue-one
Clone Wars hier ook niet geloof ik, wel in Amerika.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil star Wars Rebels zien, mja, staat niet op netflix
Ik denk dat er niet 1 bioscoop is die mensen tegemoet komt, alleen dat ze een bepaalde insteek hebben... Blijft commercieel natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier domineert Pathe, je mag al blij zijn als er uberhaupt 2D is. Dit is dan ook meer zalen vullen dan mensen tegemoet komen.
Is ook goed te doen idd.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Clone Wars hier ook niet geloof ik, wel in Amerika.
Laatst alle Blu-Rays ervan gekocht zodat ik iig niet afhankelijk ben van streaming servies als ik het nog eens wil kijken
Dit seizoen hobbelt het een beetje door, zonder nog al te veel grote gebeurtenissen. Alleen de verhaallijn rondom Darth Maul is wel boeiend en Thrawn komt iets te weinig aan bod naar mijn mening.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is ook goed te doen idd.
Rebels kun je zo downloaden. Huidige seizoen vind ik nog niet bijster sterk helaas...
Kreeg een beetje hetzelfde gevoel als bij Agents of Shield pre-captain America; het kan nog niet vooruit omdat afhankelijk is van gebeurtenissen in de film.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:25 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit seizoen hobbelt het een beetje door, zonder nog al te veel grote gebeurtenissen. Alleen de verhaallijn rondom Darth Maul is wel boeiend en Thrawn komt iets te weinig aan bod naar mijn mening.
Deze waren juist beter.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:44 schreef hafcfan het volgende:
Goeie film, maar het lijkt wel alsof ze die stormtroopers elke film slechter maken. Totaal ongeloofwaardig zo slecht
Ja vast. 15 man die een blinde niet aan kunnen en zo was er wel meer gefaal. Toch een minpunt.quote:
Als ik me daar aan zou storen zou t helemaal een saaie film zijn geweest.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja vast. 15 man die een blinde niet aan kunnen en zo was er wel meer gefaal. Toch een minpunt.
Die mogelijk met de force aan het kutten was. Wel opletten aub.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja vast. 15 man die een blinde niet aan kunnen en zo was er wel meer gefaal. Toch een minpunt.
Ja dat hielp hem ook bij die schakelaar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die mogelijk met de force aan het kutten was. Wel opletten aub.
Toen was hij al gestopt met prevelen he.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat hielp hem ook bij die schakelaar.
Het was ook maar een voorbeeld. Zelfs die robot schakelt er zo 20 uit. Dat is gewoon te Amerikaans.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toen was hij al gestopt met prevelen he.
Maar die is dan ook militair tactisch analist.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het was ook maar een voorbeeld. Zelfs die robot schakelt er zo 20 uit. Dat is gewoon te Amerikaans.
De stormtroopers hebben nog nooit zoveel rebellen overhoop geschoten, en dan nog klagen..quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:44 schreef hafcfan het volgende:
Goeie film, maar het lijkt wel alsof ze die stormtroopers elke film slechter maken. Totaal ongeloofwaardig zo slecht
hahahahaquote:Op zondag 25 december 2016 00:53 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De stormtroopers hebben nog nooit zoveel rebellen overhoop geschoten, en dan nog klagen..
Ja. Je kan terecht kritiek geven op de overdreven en/of ongeloofwaardige incompetentie van stormtroopers, maar doe dat dan bij een A New Hope, niet bij een gerelateerde film die gewoon die continuity in stand houdt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:01 schreef planethugo het volgende:
het zou natuurlijk ook gek zijn als de stromtroopers nu opeens wel alles raak zouden schieten en in a new hope niets meer
I had to do this...quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar humor tot het einde:
Think of how much she'd laugh to hear that one of her last headlines was "Carrie Fisher is Stable".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd. Comics zijn ze echt bazen. Helaas heeft A new hope dat snel ongedaan gemaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef Smoofie het volgende:
De films zijn sws meeh qua 'geloofwaardigheid'. Daarmee bedoel ik, in de comics pakken stormtroopers iedereen. Hele steden worden uitgemoord. Zoals dat hoort bij de elite van elite.
A new hope was eerder.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:48 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Ja idd. Comics zijn ze echt bazen. Helaas heeft A new hope dat snel ongedaan gemaakt.
Only Imperial Stormtroopers are this precise.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lucas wist toen nog niet wat hij in handen had. Stormtroopers waren geen elitetroepen, dat was gewoon herkenbaar anoniem kanonnenvoer waarop onze helden konden schieten.
Exact. Ook toen was er al wel de sluimerende lore van clone wars.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Only Imperial Stormtroopers are this precise.
You're a little short for a stormtrooper aren't you?
Die twee zinnen zijn al voldoende om aan te geven dat dit niet de gemiddelde kneus van de straathoek is.
Die clone-troopers waren een stuk beter tijdens gevechten. Nu zijn droids ook niet de heftigste vijanden, maar toch.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, het lijkt me duidelijk dat het pas vanaf Empire een echt uitgewerkt verhaal werd, met een achterliggend idee en een eigen continuity. Bij A New Hope deed Lucas gewoon maar wat er die dag in hem opkwam, wat losse ideeën op een hoop gooien en hopen dat het aanslaat. Nu begint men bij het begin van een franchise al met een shitload aan vervolgen in het achterhoofd of weet men op zijn minst al dat dit een franchise moet gaan worden.
Lucas wist toen nog niet wat hij in handen had. Stormtroopers waren geen elitetroepen, dat was gewoon herkenbaar anoniem kanonnenvoer waarop onze helden konden schieten. Al had ome Sjors tegen Return of the Jedi wel kunnen beseffen dat ze wel erg suf zouden worden nadat ze in de pan werden gehakt door een kudde teddyberen. Ja, ja, ze hadden thuisvoordeel, Ewoks uit is altijd een zware wedstrijd.
Al voor de eerste film had hij een verhaal van 9 films in samenvatting op papier staan. Met als titel 'Kronieken van de Whills'. Waarvan hij begon met de middelste trilogie omdat hij verwachtte dat die de meeste succes zou oogsten. Aldus George Lucas in een Orbit special uit die tijd.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, het lijkt me duidelijk dat het pas vanaf Empire een echt uitgewerkt verhaal werd, met een achterliggend idee en een eigen continuity. Bij A New Hope deed Lucas gewoon maar wat er die dag in hem opkwam, wat losse ideeën op een hoop gooien en hopen dat het aanslaat. Nu begint men bij het begin van een franchise al met een shitload aan vervolgen in het achterhoofd of weet men op zijn minst al dat dit een franchise moet gaan worden.
Lucas wist toen nog niet wat hij in handen had. Stormtroopers waren geen elitetroepen, dat was gewoon herkenbaar anoniem kanonnenvoer waarop onze helden konden schieten. Al had ome Sjors tegen Return of the Jedi wel kunnen beseffen dat ze wel erg suf zouden worden nadat ze in de pan werden gehakt door een kudde teddyberen. Ja, ja, ze hadden thuisvoordeel, Ewoks uit is altijd een zware wedstrijd.
quote:Op woensdag 28 december 2016 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ja, ze hadden thuisvoordeel, Ewoks uit is altijd een zware wedstrijd.
heeel veel uit de trailers zit uiteindelijk niet in de film....quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef DestroyerPiet het volgende:
overigens viel het me wel op dat de zin "this is a rebellion isn't it, so i rebel" van de trailer helemaal niet in de film terug komt.
Wat hadden ze voor eerbetoon dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik heb gisteren rogue one gezien, ik vond het een erg leuke film hij sloot ook mooi aan bij het begin van a new hope.
ook vond het het eerbetoon aan Carrie Fischer voordat de film begon erg bijzonder. Mooi dat ze daar even aandacht aan besteden.
overigens viel het me wel op dat de zin "this is a rebellion isn't it, so i rebel" van de trailer helemaal niet in de film terug komt.
Gareth Edwards is dan ook gewoon degelijk, maar niet veel meer dan dat. Daarom vrees ik een beetje voor deel 9, Trevorrow is eveneens niet veel meer dan solide middelmaat.quote:Op zondag 1 januari 2017 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Rogue One weet wel beter de sfeer te vangen maar als verhaal ratelt het door met een net te grote cast zonder dat daar veel aandacht aan wordt gegeven. En is meteen een rode draad bij die regisseur: het ziet er allemaal wel OK uit maar voelt uiteindelijk zo hol allemaal.
Monsters viel ik iig bij in slaap, Godzilla was een rommeltje en ook dit is te druk om echt lekker te lopen. Al zag ik in de manier van monteren wel vooral de schaar van Disney vrees ik.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gareth Edwards is dan ook gewoon degelijk, maar niet veel meer dan dat. Daarom vrees ik een beetje voor deel 9, Trevorrow is eveneens niet veel meer dan solide middelmaat.
Ik verwacht meer van deel 8 en de Han Solo film, die hebben veel interessantere regisseurs.
ze lieten voor het begin van de film deze foto zien met daaronder haar naam en geboorte jaar en jaar van overlijdenquote:Op zaterdag 31 december 2016 21:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat hadden ze voor eerbetoon dan?
Hier niet. Maar past prima idd.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ze lieten voor het begin van de film deze foto zien met daaronder haar naam en geboorte jaar en jaar van overlijden
[ afbeelding ]
In de Pathé Tilburg afgelopen donderdag toen ik ging ook hetzelfde voor de film.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ze lieten voor het begin van de film deze foto zien met daaronder haar naam en geboorte jaar en jaar van overlijden
[ afbeelding ]
Tsja, wie zegt dat het waar is. De inconsistenties zijn er met een reden en bedoeling.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al voor de eerste film had hij een verhaal van 9 films in samenvatting op papier staan. Met als titel 'Kronieken van de Whills'. Waarvan hij begon met de middelste trilogie omdat hij verwachtte dat die de meeste succes zou oogsten. Aldus George Lucas in een Orbit special uit die tijd.
Leuk interviewquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tsja, wie zegt dat het waar is. De inconsistenties zijn er met een reden en bedoeling.
Ja, ik zie deze film dan ook meer als een tragedie.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:48 schreef KingRadler het volgende:
Compliment voor Disney voor het einde van Rogue One dat was wel heel donker.
hou nou toch 's op met dat soort gezeur.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:48 schreef KingRadler het volgende:
Compliment voor Disney voor het einde van Rogue One dat was wel heel donker.
Je weet verdomd goed dat er in die film maar één van belang doodgaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
hou nou toch 's op met dat soort gezeur.
Kijk The Force Awakens nog maar eens, waar een heel dorp zonder blikken of blozen wordt uitgemoord.
ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je weet verdomd goed dat er in die film maar één van belang doodgaat.
Daar staat disney bekend om dus geen onzin opmerking.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, dat weet ik.
Maar altijd dat gezeur over Disney, alsof die alles tegenhouden zodat het ook voor kleine kinderen geschikt is... daar reageer ik op.
en daarom reageer ik met de opmerking dat men dan het begin van The Force Awakens nog maar eens moet kijken, waarin in koele bloede een heel dorp wordt uitgemoord. Disney heeft dat dan toch ook goedgekeurd, dus daarom vind ik het nogal gezeur om te zeggen dat Disney aanstuurt op kindvriendelijke films. Nee, dat doen ze echt niet altijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:45 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Daar staat disney bekend om dus geen onzin opmerking.
Eerste keer in imax met collega's, tweede keer alleen in 2D en nog een keer 3D met een maat die nog wilde gaan. Kost me geen kut want pathe. Next.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |