als het maandelijks wordt uitgekeerd is de kans wel aanwezig dat ze bedoelen dat het in het salaris verwerkt is. Ik zou er desondanks wel wat van zeggen.quote:Op maandag 12 december 2016 10:23 schreef Leonos het volgende:
Er is besproken dat het maandelijks uitgekeerd word.
Of dit inclusief of exclusief het bruto bedrag is, is niet besproken.
Lijkt mij dat als jij 2000 euro afspreekt, dat je dan daar 8% bij moet krijgen. Dus dan 2160 bruto.quote:Op maandag 12 december 2016 10:23 schreef Leonos het volgende:
Er is besproken dat het maandelijks uitgekeerd word.
Of dit inclusief of exclusief het bruto bedrag is, is niet besproken.
Bij de salaris range zo rond de EUR 2000 zou ik inderdaad verwachten dat dit exclusief vakantiegeld is.quote:Op maandag 12 december 2016 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als jij 2000 euro afspreekt, dat je dan daar 8% bij moet krijgen. Dus dan 2160 bruto.
Ligt aan je sector/functie.quote:
Wel vreemde gang van zaken... Weet je zeker dat je met deze partij in zee wil?quote:Op maandag 12 december 2016 12:28 schreef Leonos het volgende:
Inmiddels contact gehad en het word aangepast naar exclusief.
Toch weer 8% winst, thanks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop