Vrouwen die te heet zijn om vast te pakken vind ik niks. Te uitgewoond.quote:Op zondag 11 december 2016 23:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik ken een meisje die heeft met een gast alleen voor seks
Zij is Kk heet
Oké geef me je nrquote:
als het laat is en je bent moequote:Op zondag 11 december 2016 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom zou je bij de persoon waarmee je een seksrelatie hebt willen blijven slapen
Mij boeit het heel veel.quote:Op zondag 11 december 2016 23:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gast, wat boeit dat nouik keek alleen naar hoe fucking knap zij wel niet is
Waarom ga je ervan uit dat het bij de ander isquote:Op zondag 11 december 2016 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom zou je bij de persoon waarmee je een seksrelatie hebt willen blijven slapen
waarom een slet?quote:Op zondag 11 december 2016 23:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet al te knap wijfie zoeken, ze moet btw ook een slet zijn
Nee geef mij die van jouquote:
Ik zou alleen raken, of een open relatiequote:Op zondag 11 december 2016 23:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrouwen die te heet zijn om vast te pakken vind ik niks. Te uitgewoond.
Dat zijn die Aziatische meiden ook.quote:Op zondag 11 december 2016 23:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom voor de jongere dames gaan, zijn minder uitgewoondquote:Op zondag 11 december 2016 23:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Juist niet, die neuken snellerquote:Op zondag 11 december 2016 23:31 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
waarom een slet?
sletten willen toch zo hoog mogelijk cijfer...
als het bij jou is is het nog ongemakkelijker want dan moet je die persoon wellicht de deur gaan wijzen als ze niet uit zichzelf weggaanquote:Op zondag 11 december 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ga je ervan uit dat het bij de ander is
nee want ochtendseksquote:Op zondag 11 december 2016 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn ff halve envelop naar binnen jassen en naar huis fietsen tog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |