Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooitquote:
Oké haagsquote:
Toen heb ik juist iets NIET serieus genomen.quote:Op zondag 11 december 2016 23:22 schreef Catkiller het volgende:
De laatste keer dat Braddie iets zo serieus heeft genomen was toen hij aan de handrem trok en zijn auto liet slippen just saying
haha jellyquote:Op zondag 11 december 2016 23:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooit
Soms lees ik hier gewoon mee zonder wat te posten, en dan ben ik echt met stomheid geslagen.
Heb ik overigens niet alleen met jou hoor, maar de meeste posts waarvan ik denk nou nou nouKomen wel van jouw hand.
morgen wel solliciteren he?quote:Op zondag 11 december 2016 23:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, nieuw deeltje.
Nu ben ik wel echt offlinetoedels.
nou nou nouquote:Op zondag 11 december 2016 23:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooit
Soms lees ik hier gewoon mee zonder wat te posten, en dan ben ik echt met stomheid geslagen.
Heb ik overigens niet alleen met jou hoor, maar de meeste posts waarvan ik denk nou nou nouKomen wel van jouw hand.
Doe niet zo hypocriet want jij wenst mensen dood en dan ook nog racistisch zitten doen.quote:Op zondag 11 december 2016 23:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja xcachetquote:Op zondag 11 december 2016 23:23 schreef dopfles1 het volgende:
zijn er meiden die alleen een seks relatie willen?
Yes bbyquote:
ik nietquote:
seksrelatie lijkt me ongemakkelijkquote:Op zondag 11 december 2016 23:23 schreef dopfles1 het volgende:
zijn er meiden die alleen een seksrelatie willen?
Waaromquote:Op zondag 11 december 2016 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
seksrelatie lijkt me ongemakkelijk
Zat.quote:Op zondag 11 december 2016 23:23 schreef dopfles1 het volgende:
zijn er meiden die alleen een seks relatie willen?
omdat je nog maagd bent/?quote:Op zondag 11 december 2016 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
seksrelatie lijkt me ongemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |