abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167316085
Ik heb hardop gelachen over de schuttingtaal van jullie kinderen _O- Bedankt daarvoor :D

Ik zou wel willen meeschrijven over Saar, maar ik weet op t moment niet zoveel over haar, zie haar vandaag voor het eerst sinds vrijdag weer, heb al wel aan de telefoon gehoord dat ze veel beter praat, en op foto's gezien dat ze langer is en afgevallen. Vandaag maar flink knuffelen.
S. 2014
J. 2016
pi_167316131
Hoe gaat het daar nu GM?
pi_167316239
Oh Gm. Wat sneu voor Saar en jou zeg :*
Hoe gaat het met James? :*
pi_167316282
Ik doe even een copy-paste hoor.

James is echt heel ziek, hij is zaterdag langs t randje gegaan zeg maar, en dat duurt even voor alles weer rustig is.
Het is een heel dapper ventje, die het de artsen nog wel eens lastig maakt met zn enorme overlevingsdrang. Hij ligt aan de beademing en in principe mag die machine het werk gewoon voor hem doen zodat hij kan uitrusten en zijn lijf kan herstellen, maar zodra meneer iets te licht gesedeerd word gaat hij heel enthousiast zelf mee ademen en dan komt hij in de problemen want dan moet hij hoesten, komt er slijm in de weg te zitten en heeft zn lijfje het zwaar.
Dus hij word nu nog wat zwaarder gesedeerd, want hij moet echt rusten.

Hij is heel erg opgeblazen door vocht van t liggen en de beademing, ik herken mn eigen knapperd bijna niet meer.
S. 2014
J. 2016
pi_167316538
Heel veel beterschap en sterkte GM. Lijkt me vreselijk zo je kind te moeten zien.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_167316579
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 05:46 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

_O- ik moest hier toch wel een beetje om lachen. :+

Maar dat wordt nog een uitdaging om haar te overtuigen dat op de wc plassen best handig is dus. :o
Ik moet er ook wel om lachen hoor. En overtuigen word idd een klus. Bij haar is nee echt nee. Dat word ook zelden een ja.

En ze raakt ook echt in paniek als ze denkt dat ze geen luier om krijgt. :') Dus ik hoop dat het op tijd goed gaat en anders maar niet }:|
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_167316741
Gm, wat vreselijk om je kindje zo ziek te zien. En wat een kleine vechter heb je. Heel veel sterkte :*
pi_167317208
*gnorf* ik steek nog even mijn kop in het zand hoor, mijn jongens zeggen toch geen pik tegen hun moeder?? :')
pi_167317298
GM, wat verschrikkelijk heftig zeg.... Zo'n klein ventje... Brrr
pi_167317504
Mijn vriend kondigde dit weekend al aan bij de oudste dat ze waarschijnlijk op school wel woordjes ging leren van leeftijdsgenootjes, die wij liever niet horen omdat ze niet netjes zijn.
En dat hij daarvoor dan een potje gaat neerzetten (vanaf groep 3) en dat ze bij ieder 'fout' woord een centje in de pot moet doen.
De inhoud van een volle pot gaat dan naar een goed doel :D

(Ik denk dat we daarvoor al wel een paar sessies hebben gehad met 'noem zoveel mogelijk gekke/vieze woorden' :D )
pi_167317728
Omg, haha die uitspraken. Ze blijven dus niet altijd onschuldig en lief nee? :F
pi_167317917
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 09:55 schreef Crumpette het volgende:
*gnorf* ik steek nog even mijn kop in het zand hoor, mijn jongens zeggen toch geen pik tegen hun moeder?? :')
Mijn 7-jarige hoort woorden op school en komt dan thuis vol afschuw vertellen dat die-en-die scheldwoorden zeggen en ze daar niet meer mee wil spelen. Kan ook nog ;) (alhoewel ze het merendeel van die woorden ongetwijfeld thuis al eens voorbij heeft horen komen :X O-) )
pi_167318300
Pik :D ja, daar zou ik ook wel even van staan te kijken.

Ik moet trouwens zelf ook zo enorm uitkijken met wat ik eruit floep, want het komt op de raarste momenten weer terug. Sta je in de supermarkt, wil ze uit de wagen, mag niet, hoor je ineens (gelukkig heel zachtjes, mokkend) "... ottetomme..." :o :@ .

Ohja, en al het fruit is "HEEL VIES MAMA" en alles wat ik wil maar zij niet is "HEEL STOM MAMA". En luiers zijn "jakkes" . En hele volle luiers zijn "heel jakkes" :') . Allemaal woordjes die ik haar toch echt niet heb geleerd.

Maar... met de pubers op mijn school weet ik dat het echt nog wel erger kan. Gisteren nog een jongetje uit de tweede klas voor de klas (met een rode kop van spijt) laten uitleggen wáár er dan volgens hem een piemel in moest, waarom dat precies moest, wat hij daar zelf eigenlijk van dacht, of hij dat zelf serieus meende, of hij nou echt zo'n hersenloze malloot was en of het misschien toch verstandiger is om voortaan niet de groep aan te zetten tot het uitkramen van malle holbewonerleuzen }:| .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2016 11:12:56 ]
  woensdag 14 december 2016 @ 11:24:59 #189
171422 LadyBlack
paint it black
pi_167318539
Razz!! :D _O_
  woensdag 14 december 2016 @ 11:27:00 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_167318579
O en GM, heel veel sterkte voor je jongetje gewenst, en knuffel je grote dame straks maar fijn plat.

Dat vond ik echt 1 van de ergste dingen van in het ziekenhuis liggen; het gemis van E ;( En dan had ik er niet eens een doodziek jongetje bij. En S hoorde er toen voor E nog niet echt bij, maar Saar mist James nu waarschijnlijk ook al wel he -O-
pi_167318687
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 10:48 schreef WupWup het volgende:

[..]

Mijn 7-jarige hoort woorden op school en komt dan thuis vol afschuw vertellen dat die-en-die scheldwoorden zeggen en ze daar niet meer mee wil spelen. Kan ook nog ;) (alhoewel ze het merendeel van die woorden ongetwijfeld thuis al eens voorbij heeft horen komen :X O-) )
Hahaha, fantastisch. Mijn vriend vloekt nog steeds niet in het bijzijn van zijn moeder 8-) dus daar hou ik me maar aan vast.
pi_167318817
Razz _O_
En sterkte GM :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 14 december 2016 @ 11:38:35 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167318829
Dat doet me denken aan de eerste ontmoeting met mijn schoonmoeder. Ik was in de tuin van het huis van mijn toen nog vriend de klimop aan het uitroeien, en zijn moeder zou ook komen helpen. Ze liep net binnen toen ik hard stond te schelden en uitriep: "GVD klotekankertak, sterf!!! :("
Ohai, moeder van webs :@ :').
Overigens scheld en vloek ik dus echt zo goed als nooit :D.

GM, dikke knuffel voor jou :* wat een nachtmerrie. Wel heel fijn dat Saar en je man er vandaag zijn.

Razz :') ik zie het zo voor me... Je bent vast hun lievelingsjuf O+ :7.
KuikenGuppy
pi_167319034
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 11:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar... met de pubers op mijn school weet ik dat het echt nog wel erger kan. Gisteren nog een jongetje uit de tweede klas voor de klas (met een rode kop van spijt) laten uitleggen wáár er dan volgens hem een piemel in moest, waarom dat precies moest, wat hij daar zelf eigenlijk van dacht, of hij dat zelf serieus meende, of hij nou echt zo'n hersenloze malloot was en of het misschien toch verstandiger is om voortaan niet de groep aan te zetten tot het uitkramen van malle holbewonerleuzen }:| .
Is dit gewoon een leuk verhaal of heb je een leerling werkelijk een hersenloze malloot genoemd? :@
pi_167319456
Ja. Ik vind het scanderen van 'daar moet een piemel in' nou niet bepaald getuigen van bijzonder veel hersencapaciteit.
  woensdag 14 december 2016 @ 12:20:59 #196
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_167319461
GM, heel veel sterkte, en heel veel beterschap voor je lieve jongetje.

Mbt schuttingtaal, hier vroeg J laatst aan mij: Mama, wat is Kutzooi? Ehr, oeps. Nu was het ook echt niet fijn (de kat had op de deurmat gepoept net voordat we weg moesten), maar toch ook maar beter op taalgebruik letten. Ik ben benieuwd wat de basisschool gaat brengen :X

O, en weten jullie nog, J, dat jongetje dat niet op de wc wilde plassen en peopen? We proberen het nu intensiever sinds donderdag, en de afgelopen 3 dagen lukt het af en toe *O* Zou het dan toch echt goedkomen voor 9 januari?
pi_167319489
Nou dat. Als mijn dochter van 13 dat op school naar haar hoofd zou krijgen zou ik echt woest zijn. En als mijn zoon het zou doen, ook. Go juf Razz O+
pi_167319799
Fijn mm *O* ! Dat komt vast goed!

GM :* we denken aan jullie
pi_167320355
Razz! Mijn collega's hebben hardop gelachen! _O-
Kwak
pi_167321144
Hier een tijdje terug ook 'wattefat' (what the fak) (wel in de juiste context gebruikt overigens)
En gisteren ineens uit het niets 'kut'

Hij had bij beide geen idee wat het betekende. Dus maar uit gelegd dat dat woorden zijn die we hier niet gebruiken.

Man en ik vloeken echt zeer zelden als er kinderen in de buurt zijn. Hij wist ook niet wie hij het woord had horen zeggen (bij doorvragen wel trouwens.. kwam van kindjes op school). Moet zeggen dat dat best goed lukt bij hem om het dan ook maar niet meer te doen (tot nu toe)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')